Nedgroede negle på tæer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

Inge Nielsen

Polkaprik skriver:

Tusind tak for alle jeres svar!  Jeg kunne ikke komme igennem til lægen i dag og overvejede at tage hende med til vagtlægen da specielt den ene ser SÅ rød og væmmelig ud, men da hun var helt mast efter en lang dag i BH besluttede jeg mig for lige at se tiden an til i morgen og så elers holde hende s skofri som overhovedet muligt indtil vi får ordnet den.

Michelle

Hvordan gik det? Fik du banket i bordet? Jeg håber, at din lille pige får en operation. Det hjæper jo intet hele tiden at have tæerne i sæbevand. På billederne kan man godt se, at det aldrig bliver godt uden en operation. Jeg ved hvad jeg taler om, da jeg selv har døjet med nedgroede negle på begge storetæer. Det er godt nok længe siden. Jeg kan læse mig frem til i denne artikel på SundhedsLex http://www.sundhedslex.dk/nedgroet-negl.htm at operationer af en indgroet negl i dag foregår via laserbehandling. Teknologien er åbenbart meget avanceret nu, så der er intet at frygte. Din datter vil takke dig, når du bliver ældre - og du vil blive en masse bekymringer foruden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Lullaby

Både min mand og svoger er opereret for netop dette. Izabella har engang imellem fået dem men dem har vi afhjulpet med sæbevand og fucidin. Det gør vi f...... nas at få dem fikset hos en fodterapeut siger min svoger. De løfter den vist og renser ud. Han var glad da han endelig blev opereret og det faldt til ro..

Anmeld

28. juni 2011

Polkaprik

Inge Nielsen skriver:

Hvordan gik det? Fik du banket i bordet? Jeg håber, at din lille pige får en operation. Det hjæper jo intet hele tiden at have tæerne i sæbevand. På billederne kan man godt se, at det aldrig bliver godt uden en operation. Jeg ved hvad jeg taler om, da jeg selv har døjet med nedgroede negle på begge storetæer. Det er godt nok længe siden. Jeg kan læse mig frem til i denne artikel på SundhedsLex http://www.sundhedslex.dk/nedgroet-negl.htm at operationer af en indgroet negl i dag foregår via laserbehandling. Teknologien er åbenbart meget avanceret nu, så der er intet at frygte. Din datter vil takke dig, når du bliver ældre - og du vil blive en masse bekymringer foruden 

Hej

Sødt af dig at tænke på os!

Jeg har været til lægen med hende som igen igen bare sagde at hun skulle have dem badet i sæbevand. Så smed jeg manden afsted med hende til en fodterapeut!

Hun sagde så at det ikke er nedgroede negle hun har så derfor hjælper en bøjle ikke. Men det var jeg sådan set godt klar over da jeg selv har nedgroede negle og det ikke ligner det hun har. Hun fortalte så at min datter har problemer fordi hendes negle simpelthen er for brede. Det eneste vi kan gøre for hende lige nu er at bade hendes fødder ca hver 2 dag med stærkt saltvand og så dryppe neglekanten med sådan noget blødgørene stads. Hvis ikke hun vokser sig fra det vil en operation nok være den eneste løsning men det er ikke noget man gør på så små børn.

Så nu prøver vi det og ser hvordan det vil gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.