Inge Nielsen skriver:
Hvordan gik det? Fik du banket i bordet? Jeg håber, at din lille pige får en operation. Det hjæper jo intet hele tiden at have tæerne i sæbevand. På billederne kan man godt se, at det aldrig bliver godt uden en operation. Jeg ved hvad jeg taler om, da jeg selv har døjet med nedgroede negle på begge storetæer. Det er godt nok længe siden. Jeg kan læse mig frem til i denne artikel på SundhedsLex http://www.sundhedslex.dk/nedgroet-negl.htm at operationer af en indgroet negl i dag foregår via laserbehandling. Teknologien er åbenbart meget avanceret nu, så der er intet at frygte. Din datter vil takke dig, når du bliver ældre - og du vil blive en masse bekymringer foruden 
Hej
Sødt af dig at tænke på os!
Jeg har været til lægen med hende som igen igen bare sagde at hun skulle have dem badet i sæbevand. Så smed jeg manden afsted med hende til en fodterapeut!
Hun sagde så at det ikke er nedgroede negle hun har så derfor hjælper en bøjle ikke. Men det var jeg sådan set godt klar over da jeg selv har nedgroede negle og det ikke ligner det hun har. Hun fortalte så at min datter har problemer fordi hendes negle simpelthen er for brede. Det eneste vi kan gøre for hende lige nu er at bade hendes fødder ca hver 2 dag med stærkt saltvand og så dryppe neglekanten med sådan noget blødgørene stads. Hvis ikke hun vokser sig fra det vil en operation nok være den eneste løsning men det er ikke noget man gør på så små børn.
Så nu prøver vi det og ser hvordan det vil gå
Anmeld