Hund og ny lille baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

banditten2011

Maja84 skriver:

vi har en kravlegård, og det er guld værd når man har hund, ellers gjorde vi det at manden mens jeg var indlagt havde et sæt med hjem, vores søn havde haft på, og gav til hunden, så dne kunne snuse lugten at den lille ny, og ellers lade ham snuse til den lille når man kommer hjem, og lade ham undersøge uden det bliver for meget selvfølgelig, men så man ikke skubber hunden væk og udenfor

det har været stor succes herhjemme

ja ska ihvertfald os ha invisteret i en kravlegård det er da sikkert hehe..

tror os bar de ska ha lov til at snuse når vi kommer hjem og så må man tage den derfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Kløver

banditten2011 skriver:

ja ska ihvertfald os ha invisteret i en kravlegård det er da sikkert hehe..

tror os bar de ska ha lov til at snuse når vi kommer hjem og så må man tage den derfra

hvad er dte for en hund i har vi har forresten også held med at både baby og hund sover i soveværelset, babay kommer på eget værelse når han er ca 6 mdr

Anmeld

26. maj 2011

LBK

banditten2011 skriver:

hej allesammen.. er kun i uge 16 men ville hører jer med hunde om i evt har gjort noget specielt for at vænne hunden til det nye liv i hjemmet og om i har nogle fif??

Da vi kom hjem fra sygehuset havde vi sørget for, at hundene allerede VAR hjemme, så de oplevede at baby kom til dem og ikke omvendt.

I tiden derefter fik de lov at snuse ALT det de ville og jeg satte mig til på gulvet med hende så hundene rigtig kunne få lov til at snuse, og nogle gange fil de lov til at slikke hende i håret...

Anmeld

26. maj 2011

banditten2011

Maja84 skriver:

hvad er dte for en hund i har vi har forresten også held med at både baby og hund sover i soveværelset, babay kommer på eget værelse når han er ca 6 mdr

min egen hund er en amerikansk bulldog på 4år og 52kg og min søsters er en amstaff tæve på 25 kg.. det var da dejligt de begge kan ligge og putte

Anmeld

26. maj 2011

Kløver

banditten2011 skriver:

min egen hund er en amerikansk bulldog på 4år og 52kg og min søsters er en amstaff tæve på 25 kg.. det var da dejligt de begge kan ligge og putte

dejlige hunde, kender ikke racerne i forhold til børn, men i skal da nok få det til at gå op i højere enhed

Anmeld

26. maj 2011

banditten2011

Maja84 skriver:

dejlige hunde, kender ikke racerne i forhold til børn, men i skal da nok få det til at gå op i højere enhed

jaah det tror jeg bestemt os.. det er nemlig nogle dejlige hunde vi har

Anmeld

26. maj 2011

ØnskerEtMirakel

Da min mor kom hjem med mig stilte hun liften på gulvet og vores hund snuste til mig og lagde sig med det samme ved siden af mig og passede på mig, gjorde hun lige fra den dag.

Der er nogle der siger at hundene godt kan blive jaloux så de foreslår også at man lader hunden komme lidt til og undersøge hvad baby er for noget.

Min plan til den tid vil være den samme som min mors. stiller liften og lader dem snuse og se.  vi har to schæfere.

Anmeld

26. maj 2011

banditten2011

WishForaMiracle skriver:

Da min mor kom hjem med mig stilte hun liften på gulvet og vores hund snuste til mig og lagde sig med det samme ved siden af mig og passede på mig, gjorde hun lige fra den dag.

Der er nogle der siger at hundene godt kan blive jaloux så de foreslår også at man lader hunden komme lidt til og undersøge hvad baby er for noget.

Min plan til den tid vil være den samme som min mors. stiller liften og lader dem snuse og se.  vi har to schæfere.

jaa regner os med det blir noget i den stil vi gør.. og så må vi tage den derfra

Anmeld

26. maj 2011

ØnskerEtMirakel

banditten2011 skriver:

jaa regner os med det blir noget i den stil vi gør.. og så må vi tage den derfra

Ja det skulle være mærkeligt hvis de blev aggressive.. men det kan vel ske. men de skal jo også vænnes til et helt nyt familiemedlem "en ny i flokken"

Anmeld

26. maj 2011

banditten2011

WishForaMiracle skriver:

Ja det skulle være mærkeligt hvis de blev aggressive.. men det kan vel ske. men de skal jo også vænnes til et helt nyt familiemedlem "en ny i flokken"

jaah det er jo netop det de skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.