Hund og ny lille baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.661 visninger
30 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

banditten2011

hej allesammen.. er kun i uge 16 men ville hører jer med hunde om i evt har gjort noget specielt for at vænne hunden til det nye liv i hjemmet og om i har nogle fif??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Carl-Emil's mor

Jeg har lagt en helt klar plan:

Begge hunde skal hjem og være hos min mor mens vi er på hospitalet, efter hendes første besøg får hun en BLE med hjem.. ja det lyder rigtig klamt men det er babys unikke lugt så hundene vender sig til den... kun dufte til den også ud.. efter andet besøg kommer hun til at få et stykke tøj med hjem de kan dufte til som dufter af baby... sådan bliver det ved til vi kommer hjem

Når vi kommer hjem vil vi være hjemme nogle dage uden hundene så vi lige kan blive kørt ind i rytmen  men den dag de så kommer hjem, skal min mor lade dem side i bilen, hun kommer så ind og ser efter baby 10-15 min mens vi er sammen med hundene i haven så de lige kan afreagere og dufte og snuse  

også kommer de med ind, der er babygitter indtil babys værelse sådan at når vi er derinde så kan de se os og dufte hvad vi laver og på den måde følge med..

men men men vores golden dreng vil kun være 1½ år når baby kommer så jeg regner med meget arbejde i det  og min papillon på 4 vil være 4½, hende og jeg har et ret unikt bånd da vi har været alene sammen de første år af hendes liv så  jeg vil hvis det er muligt hver dag prøve at bruge tid med hundene alene  meeeen altså alt kan jo gå helt anderledes.. men min drømmeplan for det er som beskrevet

Anmeld

26. maj 2011

banditten2011

det lyder da som en super plan.. men jeg bor hjemme hos de gamle og det er ikk sikkert vi når at få en lejlighed desværre.. men vi krydser fingre.. så hvis vi ikk har fået en lejlighed så så ska vi jo hjem til de gamle hvor der os er 2 hunde.. en på 4år på 52kg og en på 2år på 25 kg så de er jo halv store..

Anmeld

26. maj 2011

Carl-Emil's mor

banditten2011 skriver:

det lyder da som en super plan.. men jeg bor hjemme hos de gamle og det er ikk sikkert vi når at få en lejlighed desværre.. men vi krydser fingre.. så hvis vi ikk har fået en lejlighed så så ska vi jo hjem til de gamle hvor der os er 2 hunde.. en på 4år på 52kg og en på 2år på 25 kg så de er jo halv store..

Ville stadigvæk følge planen vedrørende hospitalet og børnegitter til babys værelse så hundene føler de kan følge med uden at blive sat ud af familien.. ja det er nogle kg, men vores golden ligger på 35 så det er jo også en vægt men er sikker på at det nok skal , både for os og for jer

Anmeld

26. maj 2011

banditten2011

Elmer&Amy skriver:

Ville stadigvæk følge planen vedrørende hospitalet og børnegitter til babys værelse så hundene føler de kan følge med uden at blive sat ud af familien.. ja det er nogle kg, men vores golden ligger på 35 så det er jo også en vægt men er sikker på at det nok skal , både for os og for jer

jaa det skal gå hehe.. men en anden jeg kender som os har hund, da de kom hjem stilte de liften så hunden kunne snuse og det gik egentlig fint for dem.. men min hund den store er lidt speciel på den gode måde så ska lige ha øjne på ham for ellers tror jeg godt han kunne finde på at sætte sig i liften hehe

Anmeld

26. maj 2011

Carl-Emil's mor

banditten2011 skriver:

jaa det skal gå hehe.. men en anden jeg kender som os har hund, da de kom hjem stilte de liften så hunden kunne snuse og det gik egentlig fint for dem.. men min hund den store er lidt speciel på den gode måde så ska lige ha øjne på ham for ellers tror jeg godt han kunne finde på at sætte sig i liften hehe

Det havde jeg så aldrig nogensinde turde gøre.. jo med min den lille men ikke med min store dreng, han er alt for meget tumpe.. Han hedder Elmer er golden og var han menneske var han 1000% med i dagensmand med bøsser fordi han er sådan en svans altså  så ham ville jeg ikke turde lade se sådan i en lift

Anmeld

26. maj 2011

banditten2011

Elmer&Amy skriver:

Det havde jeg så aldrig nogensinde turde gøre.. jo med min den lille men ikke med min store dreng, han er alt for meget tumpe.. Han hedder Elmer er golden og var han menneske var han 1000% med i dagensmand med bøsser fordi han er sådan en svans altså  så ham ville jeg ikke turde lade se sådan i en lift

hehe ville nu heller ikk helt stole på vores.. min den store dreng er en amerikansk bulldog blandig og er en rigtig fedtmule hehe og den lille er en tæve amstaff der bar er glad hele tiden og slikker konstant på en...

Anmeld

26. maj 2011

mth1987

Vi har to mellemstore hunde og jeg må indrømme at alt det der er da vist at overdrive sagt med smil på læben. Vi gør alle tingene på hver vores måde men her der tog vi da bare hjem og der var hundene og de fik lov at snuse til baby og det var så det !!!Jeg kan ikke se at man skal gøre så stort et nummer ud af det, men det måske bare mig?

Anmeld

26. maj 2011

banditten2011

mth1987 skriver:

Vi har to mellemstore hunde og jeg må indrømme at alt det der er da vist at overdrive sagt med smil på læben. Vi gør alle tingene på hver vores måde men her der tog vi da bare hjem og der var hundene og de fik lov at snuse til baby og det var så det !!!Jeg kan ikke se at man skal gøre så stort et nummer ud af det, men det måske bare mig?

jaah men tror desværre ikk vores hunde lader det ligge såå nemt.. desværre.. de er meget nysgerrige.. men vi kan kun se tiden an

Anmeld

26. maj 2011

samantha1986

Min søster har lige fået en lille pige, og min mor har to rottweilere, og når min søster er hjemme hos min mor kommer hundende ind i et rum, der bliver sat et børnegitter for så kan at de stadig kan følge med i hvad der sker. og når den bette græder sidder den ene af dem og gør. men ellers virker de slet ikke interesseret i den lille-.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.