Jeg har lagt en helt klar plan:
Begge hunde skal hjem og være hos min mor mens vi er på hospitalet, efter hendes første besøg får hun en BLE med hjem.. ja det lyder rigtig klamt men det er babys unikke lugt så hundene vender sig til den... kun dufte til den også ud.. efter andet besøg kommer hun til at få et stykke tøj med hjem de kan dufte til som dufter af baby... sådan bliver det ved til vi kommer hjem 
Når vi kommer hjem vil vi være hjemme nogle dage uden hundene så vi lige kan blive kørt ind i rytmen
men den dag de så kommer hjem, skal min mor lade dem side i bilen, hun kommer så ind og ser efter baby 10-15 min mens vi er sammen med hundene i haven så de lige kan afreagere og dufte og snuse
også kommer de med ind, der er babygitter indtil babys værelse sådan at når vi er derinde så kan de se os og dufte hvad vi laver og på den måde følge med..
men men men vores golden dreng vil kun være 1½ år når baby kommer så jeg regner med meget arbejde i det
og min papillon på 4 vil være 4½, hende og jeg har et ret unikt bånd da vi har været alene sammen de første år af hendes liv så jeg vil hvis det er muligt hver dag prøve at bruge tid med hundene alene
meeeen altså alt kan jo gå helt anderledes.. men min drømmeplan for det er som beskrevet 
Anmeld