Har brug for jeres hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Preghiera

Chalala85 skriver:

Hej Piger,

Jeg har denne webshop www.qme.dk som jeg meget gerne vil have lidt hjælp til.

Synes i den er nem at navigerer rundt på, er den forståelig, eller er den uoverskuelig og kedelig?!

I må meget gerne hjælpe mig og give et uddybende forklaring udover at afkrydse

På forhånd tak

Synes den var super fin. Der var da i hvert fald ikke noget man kunne blive i tvivl om dér..

Det ENESTE jeg kunne sætte en finger på, var priserne. Mine øjne skulle lige lede lidt for at finde dem øverst ved hvert produkt. Det måtte godt ha' været markeret så man fik et bedre overblik over sine (snart) brugte penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Chalala85

Preghiera skriver:

Synes den var super fin. Der var da i hvert fald ikke noget man kunne blive i tvivl om dér..

Det ENESTE jeg kunne sætte en finger på, var priserne. Mine øjne skulle lige lede lidt for at finde dem øverst ved hvert produkt. Det måtte godt ha' været markeret så man fik et bedre overblik over sine (snart) brugte penge

Tusind tak for dit feed back, vi vil se nærmere på det imorgen med den pris størrelse. For alle skal kunne se det uden at skulle forstørre hele siden oo i large

Anmeld

26. maj 2011

Preghiera

Chalala85 skriver:

Tusind tak for dit feed back, vi vil se nærmere på det imorgen med den pris størrelse. For alle skal kunne se det uden at skulle forstørre hele siden oo i large

Bare i orden Der ligger vist også lidt det i det at hvis prisen er alt for lille så er den måske også lidt dyr... haha ej ved ikke om det kun er mig der tænker sådan men hver gang jeg skal lede efter prisen tænker jeg: "Okay hvad skjuler de!?!"

Anmeld

26. maj 2011

Chalala85

Preghiera skriver:

Bare i orden Der ligger vist også lidt det i det at hvis prisen er alt for lille så er den måske også lidt dyr... haha ej ved ikke om det kun er mig der tænker sådan men hver gang jeg skal lede efter prisen tænker jeg: "Okay hvad skjuler de!?!"

haha ja eller jeg plejer at tænke.. " fedt, den er gratis, der er jo ingen pris" hihi den skal vidst laves om..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.