Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger,
Jeg har denne webshop www.qme.dk som jeg meget gerne vil have lidt hjælp til.
Synes i den er nem at navigerer rundt på, er den forståelig, eller er den uoverskuelig og kedelig?!
I må meget gerne hjælpe mig og give et uddybende forklaring udover at afkrydse
På forhånd tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: Hej Piger, Jeg har denne webshop www.qme.dk som jeg meget gerne vil have lidt hjælp til. Synes i den er nem at navigerer rundt på, er den forståelig, eller er den uoverskuelig og kedelig?! I må meget gerne hjælpe mig og give et uddybende forklaring udover at afkrydse På forhånd tak
Jeg syntes den er super fin og den er meget nem af finde rundt i hvornår får du produkter til salg der inde?
B&J skriver: Jeg syntes den er super fin og den er meget nem af finde rundt i hvornår får du produkter til salg der inde?
Alt er til salg. Vi køre 10% + fri fragt pt Tusind tak for din tilbagemelding
Chalala85 skriver: Alt er til salg. Vi køre 10% + fri fragt pt Tusind tak for din tilbagemelding
Okay fordi jeg var inde under gaver til ham men der var ingen ting øv øv
B&J skriver: Okay fordi jeg var inde under gaver til ham men der var ingen ting øv øv
Nej jeg har desværre kun solbriller hjemme pt. Men resten kommer snart på
Nem og overskuelig side...
Chalala85 skriver: Nej jeg har desværre kun solbriller hjemme pt. Men resten kommer snart på
vil du så ikke være sød af skrive til mig privat så for søger rigtigt meget efter en lækkert bælte til min kæreste
B&J skriver: vil du så ikke være sød af skrive til mig privat så for søger rigtigt meget efter en lækkert bælte til min kæreste
Det kan du tro jeg vil
Mira0911 skriver: Nem og overskuelig side...
Tusind tak for tilbagemeldingen
Chalala85 skriver: Det kan du tro jeg vil
Taak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128