Har brug for jeres hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

LC

Bare lige et forslag for mere konstruktiv kritik af webshop, meld dig evt på siden http://webcritique.dk/

Der er de rigtig gode til at give foralg til hvad man kan gøre bedre:-)

Og hurtigt kritik, synes dine billeder er for små og svære at se, ved ikke om det er fordi det er lyse ting på en lys baggrund. så mest under kategorien negle... kan være det er bedre under nogle af de andre kategorier...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Jakob'sMor

Chalala85 skriver:

Tusin tak. Gele tipper ? http://www.qme.dk/negle/gele.html er det dem du mener? Det er gele farve til tipper. Det er for at vise hvilken farve geleen har. Den kommer nemlig i forseglet beholder  De tipper jeg har kan bruge til både akryl og gele

Ja det er dem hvordan bruge man dem, jeg har jo hvide tipper/klare...

Anmeld

26. maj 2011

Chalala85

LC skriver:

Bare lige et forslag for mere konstruktiv kritik af webshop, meld dig evt på siden http://webcritique.dk/

Der er de rigtig gode til at give foralg til hvad man kan gøre bedre:-)

Og hurtigt kritik, synes dine billeder er for små og svære at se, ved ikke om det er fordi det er lyse ting på en lys baggrund. så mest under kategorien negle... kan være det er bedre under nogle af de andre kategorier...

Okay, tusin tak. Jeg vil prøve at ændre lidt i tingene

Anmeld

26. maj 2011

Chalala85

Jakob'sMor skriver:

Ja det er dem hvordan bruge man dem, jeg har jo hvide tipper/klare...

Når du har lavet dine gele negle som du plejer så påføre du gele farven. Enten som en hel farve på neglen eller som noget nail art / mønster. Du kan bygge din negl om med geleen. Den kan også bruges som alm. neglelak på naturlige negle

Anmeld

26. maj 2011

Jakob'sMor

Chalala85 skriver:

Når du har lavet dine gele negle som du plejer så påføre du gele farven. Enten som en hel farve på neglen eller som noget nail art / mønster. Du kan bygge din negl om med geleen. Den kan også bruges som alm. neglelak på naturlige negle

åh smart, værd at overveje

Anmeld

26. maj 2011

Chalala85

Jakob'sMor skriver:

åh smart, værd at overveje

Ja bestemt. Det er super nemt at arbejde med. Og det tørre hurtigt i uv-lampen. Fantastisk produkt

Anmeld

26. maj 2011

Chalala85

26. maj 2011

Chalala85

Opper lige, en lille aften hjælper måske

Anmeld

26. maj 2011

Siljes Mor

Hej, siden er nem at komme rundt på. Men synes at der er mange af billederne der ikke er tydelige nok. Synes prisen må gerne være skrevet lidt større. Ellers en super fin side. 

Anmeld

26. maj 2011

Chalala85

Siljes Mor skriver:

Hej, siden er nem at komme rundt på. Men synes at der er mange af billederne der ikke er tydelige nok. Synes prisen må gerne være skrevet lidt større. Ellers en super fin side. 

Tusind tak for dit feed back, det tages helt klafrt til revision

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.