Tøj til baby efter fødslen????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Malthes mor

Happiness skriver:

Ved faktisk ikke om de har bleer? Må hellere skrive det på listen Det havde jeg ikke tænkt på

Ville du sige kort eller langærmet body/heldragter?

Jeg ville tage lidt af hvert med...Vejret kan godt drille, også selvom det er sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

missie20

Happiness skriver:

Ok tak. Den vil jeg have i baghovedet. Det er bare svært når man ikke har stået med sådan en lille størrelse før. De må jo hverken have det for varmt eller koldt... Og samtidigt er vejret jo så usikkert her i dk.

Ja det er ik nemt, når man ik har stået i situationen før. Men altid tænk hvordan du pakker dig ind + lidt varmere når de er så små. Men ellers tjek i nakken, hvis der er varmt og tørt har de det tilpas, hvis de er våde eller klistret/fugtig er de alt for varmt klædt på. Kan selv huske usikkerheden på det område. Men hvis solen står lige på og ingen vind rører sig, skal de nok ikke pakkes alt for meget ind, med dyner og tæpper.

Anmeld

26. maj 2011

Angelspot

Jeg havde pakket en masse og fik slet ikke brugt andet end den heldragt og kortærmede body han skulle hjem i. Patienthotellet havde tøj i lange baner og bleer til fri afbenyttelse, begge dele både til dig og baby. Så hvis din jordmoder siger de har tøj til den lille på patienthotellet, så benyt dig endelig af det og slip for vasketøjet. Der kan godt komme en hel del lige i starten. Jeg fik kun brugt mine amme bh'er og et par joggingbukser. Og så havde jeg de graviditetsbukser på hjem som jeg havde på da jeg kom

Anmeld

26. maj 2011

Muffinmus

min søn er fra 29 juni  og han kom hjem o bukser, body og trøje uden over, for de små må ikke  blive kolde, udsætes for træk eller lign det første stykke tid...og hue, altid en bomuldshue tilde første dage til barnet bedre selv kan regulere varmen.

Sørg altid for at have for meget tøj med så du kan vælge det bedste sæt alt efter vind og vejr. Senere skal nman passe på ikke at klæde dem for varmt, men en sommerdragt uden ben ville jeg ikke synes var den rigtige påklædning for en nyfødt...heller body og bukser og en trøje til at atge ud voer hvis det er. og strømper, hold altid fødderne og hoved varmt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.