Tøj til baby efter fødslen????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Bryndis

Happiness skriver:

Tak for svar. Vi har både heldragter med korte arme og ben og lange. Synes det er svært. For han må jo ikke blive for kold. Men samtidigt heller ikke for varm...

Nej den kan godt blive lidt svær. Jeg har fået vinterbørn begge gange så der skulle bare masser af tøj på.
Men jeg vil tro at hvis i har heldragter med og uden ærmer så er i da sikret hvis det skulle være rigtig varmt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Happiness

missie20 skriver:

Strømper og hvis det evt blæser helt vildt, så måske en kyse ting, til når i skal udenfor. Vejret har været meget skiftende, så nok meget rart at have med, især hvis i først bliver udskrevet om aftenen. Men måske en varm trøje hvis igen det er aften. Tænk på hvad du selv vil tage på, og så lige en lille smule mere, da spædbørn har svært ved at holde på varmen.

Ok tak. Den vil jeg have i baghovedet. Det er bare svært når man ikke har stået med sådan en lille størrelse før. De må jo hverken have det for varmt eller koldt... Og samtidigt er vejret jo så usikkert her i dk.

Anmeld

26. maj 2011

Happiness

isabellamor skriver:

en lille sommerdragt eller to. hvis du ikke vil bruge sygehustøjet så tag en dragt med til hver dag,, så er der til hvis der skulle ske et uheld med tis eller lort.. 

en lille kyse/hjelm bare i bomuld. da små babyer har svært ved at holde på kropsvarmen når de er helt nyfødte.. så er det en god ide lige til de første par dage hvis baby fryser.. måske nogle små sokker.. og så en lille bluse/cardigan til hvis det er koldt nogle dage.. 

og når i skal hjem fra sygehuset hvis i skal transportere i barnevogn er en lille sommerbabydyne fin. eller et tæppe... 

og i autostol i bilen også et tæppe, og så måske en langærmet body eks.. eller bare en heldragt... 

håber det kunne bruges.. nu har jeg selv fået et vinterbarn så der skulle jeg jo have SÅ meget med altså..

Det kunne helt klart bruges

Synes snart det er en hel kuffert man skal have med Så er jeg da glad for det ikkke er et vinterbarn hehe...

Godt babytøj ikke fylder så meget

Anmeld

26. maj 2011

Happiness

Sanne og Nicklas skriver:

Pak du heller et par ekstra sæt tøj. man ved jo aldrig om der sker et lille uheld.

Da vi skulle hjem med Nicklas d.16 juni for 2 år siden hvad han en lang ærmet tynd trøje og en lille hue på men et tyndt tæppe over sig da det blæste lidt.

Tror også jeg pakker så vi har rigeligt. Men en god ide med en tynd trøje. Og et tæppe. Han skal bare ned i bilen. Men det kan jo godt være lidt køligt selv om vi taler om juli måned.

Anmeld

26. maj 2011

Happiness

Mulleunge skriver:

Jeg ville tage nogle tynde hel dragter med og en masse body's (;

Tak for svar

Ja må hellere pakke masser af bodyer Og har en del sommerdragter i størrelse småt

Anmeld

26. maj 2011

Happiness

Bryndis skriver:

Nej den kan godt blive lidt svær. Jeg har fået vinterbørn begge gange så der skulle bare masser af tøj på.
Men jeg vil tro at hvis i har heldragter med og uden ærmer så er i da sikret hvis det skulle være rigtig varmt

Ja må bare pakke nogle stykker af hver. Det fylder jo heldigvis ikke så meget

Anmeld

26. maj 2011

SaNiNa

Happiness skriver:

Tror også jeg pakker så vi har rigeligt. Men en god ide med en tynd trøje. Og et tæppe. Han skal bare ned i bilen. Men det kan jo godt være lidt køligt selv om vi taler om juli måned.

Ja det er ikke altid vildt varmt selvom vi kalder juni for sommermånede.

Anmeld

26. maj 2011

Minmio

Jeg skal føde på Herlev hosp. og på deres hjemmeside er der en liste :

Vandrejournal
Badekåbe,

hjemmesko,

behageligt tøj
Toiletsager
Frugt, drikkevarer, madpakke til partneren
Mobiltelefon og kamera

Jeg går ud fra at man skal have babytøj med selv om der ikke står noget om det.

Bleer tror at de har på hospitalet.

Anmeld

26. maj 2011

Maja88

på herning har de tøj til den lille og bleer.. der skulle vi bare have til hun skulle hjem oig hvis vi ikke ville bruge sygehusets..

men hun er fra marts. men jeg ville nok tage en heldragt på hvis det er varm. med lange ærmer og ben og så ingen body indenunder.

Anmeld

26. maj 2011

Mauser.

Happiness skriver:

Tak for svar

Ja må hellere pakke masser af bodyer Og har en del sommerdragter i størrelse småt

Ja gør det (; .. 

Det ville jeg gøre, nogle lækre tynde nogle ihvertfald, og en lækker lille jakke ting .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.