Happiness skriver:
Er igang med at lave en liste over hvad der skal pakkes til fødslen. Har tjek på det praktiske, men hvad skal man pakke af tøj til baby???
Jeg har termin 8. juli, så der er jo nok pænt varmt. Skal højst sansynligt bo på patienthotellet, så skal vel have tøj med til 2 dage til ham?
Hvad skal han have på på vej hjem? Overtøj?
På forhånd tak for svar 
Camilla
en lille sommerdragt eller to. hvis du ikke vil bruge sygehustøjet så tag en dragt med til hver dag,, så er der til hvis der skulle ske et uheld med tis eller lort..
en lille kyse/hjelm bare i bomuld. da små babyer har svært ved at holde på kropsvarmen når de er helt nyfødte.. så er det en god ide lige til de første par dage hvis baby fryser.. måske nogle små sokker.. og så en lille bluse/cardigan til hvis det er koldt nogle dage..
og når i skal hjem fra sygehuset hvis i skal transportere i barnevogn er en lille sommerbabydyne fin. eller et tæppe...
og i autostol i bilen også et tæppe, og så måske en langærmet body eks.. eller bare en heldragt...
håber det kunne bruges.. nu har jeg selv fået et vinterbarn så der skulle jeg jo have SÅ meget med altså.. 
Anmeld