Tøj til baby efter fødslen????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.587 visninger
23 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Happiness

Er igang med at lave en liste over hvad der skal pakkes til fødslen. Har tjek på det praktiske, men hvad skal man pakke af tøj til baby???

Jeg har termin 8. juli, så der er jo nok pænt varmt. Skal højst sansynligt bo på patienthotellet, så skal vel have tøj med til 2 dage til ham?

Hvad skal han have på på vej hjem? Overtøj?

På forhånd tak for svar

Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Bryndis

Happiness skriver:

Er igang med at lave en liste over hvad der skal pakkes til fødslen. Har tjek på det praktiske, men hvad skal man pakke af tøj til baby???

Jeg har termin 8. juli, så der er jo nok pænt varmt. Skal højst sansynligt bo på patienthotellet, så skal vel have tøj med til 2 dage til ham?

På forhånd tak for svar

Camilla

Du skal have godt med bodystocks med og måske nogle heldragter og er det varmt når i skal hjem så kan i bare give ham det tøj i nu har til ham på og så et tæppe på indtil i kommer ind i bilen.

Anmeld

26. maj 2011

Malthes mor

Happiness skriver:

På forhånd tak for svar

Camilla

Og husk rigeligt med bleer, hvis du ikke får det derinde.... Også ellers bodystocking og heldragter, som tidligere er skrevet. Men husk også rigeligt af dem

Held og lykke med fødslen

Anmeld

26. maj 2011

missie20

Happiness skriver:

På forhånd tak for svar

Camilla

Strømper og hvis det evt blæser helt vildt, så måske en kyse ting, til når i skal udenfor. Vejret har været meget skiftende, så nok meget rart at have med, især hvis i først bliver udskrevet om aftenen. Men måske en varm trøje hvis igen det er aften. Tænk på hvad du selv vil tage på, og så lige en lille smule mere, da spædbørn har svært ved at holde på varmen.

Anmeld

26. maj 2011

Mira0911

Puh synes den er svær...

Noget let... 

Anmeld

26. maj 2011

Mauser.

Jeg ville tage nogle tynde hel dragter med og en masse body's (;

Anmeld

26. maj 2011

Isabella_mor

Happiness skriver:

På forhånd tak for svar

Camilla

en lille sommerdragt eller to. hvis du ikke vil bruge sygehustøjet så tag en dragt med til hver dag,, så er der til hvis der skulle ske et uheld med tis eller lort.. 

en lille kyse/hjelm bare i bomuld. da små babyer har svært ved at holde på kropsvarmen når de er helt nyfødte.. så er det en god ide lige til de første par dage hvis baby fryser.. måske nogle små sokker.. og så en lille bluse/cardigan til hvis det er koldt nogle dage.. 

og når i skal hjem fra sygehuset hvis i skal transportere i barnevogn er en lille sommerbabydyne fin. eller et tæppe... 

og i autostol i bilen også et tæppe, og så måske en langærmet body eks.. eller bare en heldragt... 

håber det kunne bruges.. nu har jeg selv fået et vinterbarn så der skulle jeg jo have SÅ meget med altså..

Anmeld

26. maj 2011

SaNiNa

Pak du heller et par ekstra sæt tøj. man ved jo aldrig om der sker et lille uheld.

Da vi skulle hjem med Nicklas d.16 juni for 2 år siden hvad han en lang ærmet tynd trøje og en lille hue på men et tyndt tæppe over sig da det blæste lidt.

Anmeld

26. maj 2011

Happiness

Bryndis skriver:

Du skal have godt med bodystocks med og måske nogle heldragter og er det varmt når i skal hjem så kan i bare give ham det tøj i nu har til ham på og så et tæppe på indtil i kommer ind i bilen.

Tak for svar. Vi har både heldragter med korte arme og ben og lange. Synes det er svært. For han må jo ikke blive for kold. Men samtidigt heller ikke for varm...

Anmeld

26. maj 2011

Happiness

Malthes mor skriver:

Og husk rigeligt med bleer, hvis du ikke får det derinde.... Også ellers bodystocking og heldragter, som tidligere er skrevet. Men husk også rigeligt af dem

Held og lykke med fødslen

Ved faktisk ikke om de har bleer? Må hellere skrive det på listen Det havde jeg ikke tænkt på

Ville du sige kort eller langærmet body/heldragter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.