hvad sker der for xér der skal skabe splid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Anette&Sophia

Thalia skriver:

Nej, derfor forholder jeg mig også kun til det du har skrevet her i tråden

men der var nok også en grund til at jeg skrev at jeg var 100% sikker på at det var for at skabe splid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

hilma

åhhh det er så uheldigt med xer der skaber splid...  

fair at man holder kontakten osv når et forhold er endt lykkeligt, men hvis man ved at en x til ens kæreste ønsker at skabe splid, ja, så bliver man lidt ala "gider du at smutte din vej tak, har andet at bruge mine tanker på end dig"agtiigt

Anmeld

26. maj 2011

baby012

jep, står selv lidt med samme problem  

efter jeg er blevet gravid, syns min kærestes x-knald der kom et barn ud af (som blev bortadopteret) lige at jeg skulle vide at de syns hun altså jeg skulle få fjernet så han ikke skulle sættes igennem alt det igen .. 

man ja, nogen har bare ikke andet at lave end af prøve at ødelægge andres forhold, det sørgeligt, men desværre en realitet .. hvis han lægger inde med filmen syns jeg da han skal give hende den tilbage uanset hvad.. men ellers ville jeg bare svare på den måde der irretere den slags menesker mest, skriv pænt nej det har vi desværre ikke egterfulgt med -  .... så går det sjove jo af det

Anmeld

26. maj 2011

Anette&Sophia

gravid20 skriver:

jep, står selv lidt med samme problem  

efter jeg er blevet gravid, syns min kærestes x-knald der kom et barn ud af (som blev bortadopteret) lige at jeg skulle vide at de syns hun altså jeg skulle få fjernet så han ikke skulle sættes igennem alt det igen .. 

man ja, nogen har bare ikke andet at lave end af prøve at ødelægge andres forhold, det sørgeligt, men desværre en realitet .. hvis han lægger inde med filmen syns jeg da han skal give hende den tilbage uanset hvad.. men ellers ville jeg bare svare på den måde der irretere den slags menesker mest, skriv pænt nej det har vi desværre ikke egterfulgt med -  .... så går det sjove jo af det

det var også lige præcis det jeg skrev - men vi har den heller ikke.

- men hun er virkelig skrækkelig. hun har været 20x værre.

hun skrev engang, bare sådan ligepludselig. "ved du godt at ulrik faktisk har skrevet til mig to gange efter i begyndte at komme sammen?"
haha. lool. ja. den ene gang var for at invitere hende med til fastelavnsfest fordi alle de andre i omgangskredsen skulle med, ( der kom vi ikke sammen ) og den anden gang var det mig der svarede hende

Anmeld

26. maj 2011

Anette&Sophia

hilma skriver:

åhhh det er så uheldigt med xer der skaber splid...  

fair at man holder kontakten osv når et forhold er endt lykkeligt, men hvis man ved at en x til ens kæreste ønsker at skabe splid, ja, så bliver man lidt ala "gider du at smutte din vej tak, har andet at bruge mine tanker på end dig"agtiigt

nemlig. det er så skrækkeligt. og der er to af dem! arrg.

i starten var der tre chickos der prøvede at være kloge. - men den ene har heldigvis fået kæreste på nu, så no problemo der.

Anmeld

26. maj 2011

TheLittleOne

Chritinap skriver:

Hun har jo ondt i røven. Fortæl hende at i også ligger inde med 'løvernes konge' - om hun vil låne den

HAHA Den var fed

Anmeld

26. maj 2011

baby012

anetteb skriver:

det var også lige præcis det jeg skrev - men vi har den heller ikke.

- men hun er virkelig skrækkelig. hun har været 20x værre.

hun skrev engang, bare sådan ligepludselig. "ved du godt at ulrik faktisk har skrevet til mig to gange efter i begyndte at komme sammen?"
haha. lool. ja. den ene gang var for at invitere hende med til fastelavnsfest fordi alle de andre i omgangskredsen skulle med, ( der kom vi ikke sammen ) og den anden gang var det mig der svarede hende

hehe ja okay .. så har du også taklet det helt rigtigt  

x'er er noget irreterende noget , men man finder nok ikke en mand der ikke har en   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.