hvad sker der for xér der skal skabe splid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Anette&Sophia

Thalia skriver:

Altså bare for at sætte tingene på spidsen, kan det så ikke være at hun lige præcis skriver til dig for ikke at skabe splid? Altså jeg tænker lidt at hvis hun skriver til din ex så kan det straks se ud som om filmen bare er en undskyldning for at skabe kontakt, mens at hvis hun skriver til dig spiller hun med åbne kort...?

Måske hun bare gerne vil have sin film tilbage...

nej, for det er mig hun vil skabe splid hos. det er mig hun vil give fortvivelser og sætte gang i en masse tanker. - hun ved at ulrik ikke gider svare hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Anette&Sophia

Eva. skriver:

Ingen af os kan vidst sige sig fri for ikke bare en eneste gang at have opførst sig på en måde som måske ikke liiiige var skide heldig..

hvad hentyder du til ?

Anmeld

26. maj 2011

Aves.

anetteb skriver:

hvad hentyder du til ?

øhh..til at vi alle har opført os på en måde vi godt vidste ikke var så heldig...

Anmeld

26. maj 2011

Anette&Sophia

Eva. skriver:

øhh..til at vi alle har opført os på en måde vi godt vidste ikke var så heldig...

okay - det virkede bare lige som en direkte hentydning.

Anmeld

26. maj 2011

Aves.

anetteb skriver:

okay - det virkede bare lige som en direkte hentydning.

Hvordan pokker kunne du tolke det sådan...?

Anmeld

26. maj 2011

Anette&Sophia

Eva. skriver:

Hvordan pokker kunne du tolke det sådan...?

jeg har mange evner med morgenhår og sult heh.

Anmeld

26. maj 2011

Thalia

anetteb skriver:

nej, for det er mig hun vil skabe splid hos. det er mig hun vil give fortvivelser og sætte gang i en masse tanker. - hun ved at ulrik ikke gider svare hende..

Ok, jeg tror bare jeg er mere tilbøjelig til at lade tvivlen komme folk til gode, frem for med det samme at tolke ting som angreb

Anmeld

26. maj 2011

Stjernestoev

Eva. skriver:

Enig!!

Anmeld

26. maj 2011

Anette&Sophia

Thalia skriver:

Ok, jeg tror bare jeg er mere tilbøjelig til at lade tvivlen komme folk til gode, frem for med det samme at tolke ting som angreb

men du kender så heldigvis heller ikke hendes tidligere underligheder og mærkelig former for splidskabende taktik.

Anmeld

26. maj 2011

Thalia

anetteb skriver:

men du kender så heldigvis heller ikke hendes tidligere underligheder og mærkelig former for splidskabende taktik.

Nej, derfor forholder jeg mig også kun til det du har skrevet her i tråden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.