hvad sker der for xér der skal skabe splid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.522 visninger
26 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Anette&Sophia

- en af min kærestes x-knald ting har lige kontaktet mig på facebook. Hun skrev og spurgte om vi havde en film liggende der hed det og det, "for det kunne jo godt være jeg havde set den sammen med ulrik

øh. skøre ting. gå væk.

- jeg ved hun 100% kun gør det for at skabe splid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Enayia

Godt der er en funktion der hedder "bloker" Det er effektivt

Anmeld

26. maj 2011

Kvindemin

Hun har jo ondt i røven. Fortæl hende at i også ligger inde med 'løvernes konge' - om hun vil låne den

Anmeld

26. maj 2011

Aves.

anetteb skriver:

- en af min kærestes x-knald ting har lige kontaktet mig på facebook. Hun skrev og spurgte om vi havde en film liggende der hed det og det, "for det kunne jo godt være jeg havde set den sammen med ulrik

øh. skøre ting. gå væk.

Følelser, gør at mange mennesker gennem tiden har opført sig specielt...tror du ikke..

Anmeld

26. maj 2011

Anette&Sophia

Chritinap skriver:

Hun har jo ondt i røven. Fortæl hende at i også ligger inde med 'løvernes konge' - om hun vil låne den

hahahah. dagens grin!

men hun er skrækkelig..

Anmeld

26. maj 2011

Thalia

anetteb skriver:

øh. skøre ting. gå væk.

Altså bare for at sætte tingene på spidsen, kan det så ikke være at hun lige præcis skriver til dig for ikke at skabe splid? Altså jeg tænker lidt at hvis hun skriver til din ex så kan det straks se ud som om filmen bare er en undskyldning for at skabe kontakt, mens at hvis hun skriver til dig spiller hun med åbne kort...?

Måske hun bare gerne vil have sin film tilbage...

Anmeld

26. maj 2011

Anette&Sophia

Eva. skriver:

Følelser, gør at mange mennesker gennem tiden har opført sig specielt...tror du ikke..

jo, det har du nok ret i

Anmeld

26. maj 2011

170811

Thalia skriver:

Altså bare for at sætte tingene på spidsen, kan det så ikke være at hun lige præcis skriver til dig for ikke at skabe splid? Altså jeg tænker lidt at hvis hun skriver til din ex så kan det straks se ud som om filmen bare er en undskyldning for at skabe kontakt, mens at hvis hun skriver til dig spiller hun med åbne kort...?

Måske hun bare gerne vil have sin film tilbage...

Anmeld

26. maj 2011

-Sigrid-

anetteb skriver:

øh. skøre ting. gå væk.

Kunne ikke lade være med at grine -  højt 

Anmeld

26. maj 2011

Aves.

anetteb skriver:

jo, det har du nok ret i

Ingen af os kan vidst sige sig fri for ikke bare en eneste gang at have opførst sig på en måde som måske ikke liiiige var skide heldig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.