Det der dåb!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Simon's moar <3

Simon var 2 ½ mdr., da han blev døbt, og det gik ganske fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Topp

min dreng var 10 uger

min pige var 9 uger

Anmeld

5. juli 2011

mth1987

Vores var 1 md da vi holdte det. Og det var så nemt hun sov hele tiden hvorimod de andre der sku døbes skabte sig vores præst sagde bagefter at alle burde holde det så tidligt

Anmeld

5. juli 2011

bybaby

jonathan er fra den 14/1 2003 han blev døbt den 20/4 2003 han var 3 mdr og 6 dage han sov under selve dåben men var vågen det meste af festen

Anmeld

5. juli 2011

lukasmor

Vores søn var 4 måneder

Anmeld

5. juli 2011

Lullaby*

Vi skal holde dåben til august og da er Freya 4 ½ mdr. Vi havde meget besvær med at få datoer for lokaler og kirke til at passe sammen, så vi ville have ønsket vi var lidt før ude. Men det er også mest fordi lokalerne var helt booket op om sommeren, så vi har valgt at holde det hjemme i stedet. 

Anmeld

5. juli 2011

TbCp

Liva er fra august og vi fik hende døbt i januar.
Jeg kunne ikke overskue at få det arrangeret til november, da Liva fik kolik. December synes jeg var dum, så det blev januar hvor hun var lige knap 5 mdr.

Anmeld

19. juli 2011

MorTil4<3

min Nick skal først døbes her den 21 august og så er han faktisk 1 år og 2 måneder kanp og nap

men det er fordi faren og jeg ikk kunne blive enige om hvilken dåbskjole han sku have på , så vi valgte at døbe ham når han selv kunne gå med sin gudmor i hånden og så med det sødeste smoking sæt

Anmeld

19. juli 2011

Mettefpigen

Det bestemmer man jo selv... Jeg har termin i september og vi har snakket om at holde i feb/marts fordi vi har mange fødelsdage i dec og jan.... Og jeg gerne vil planlægge alt selv så det tager noget tid...

Anmeld

20. juli 2011

cnmigo

Min datter er fra den 1. august 2007 og hun blev døbt i slutningen af september samme år.

Min søn er fra den 2. oktober 2010 og han blev døbt i slutningen af november samme år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.