Det der dåb!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

170811

Maja_4000 skriver:

Caroline var næsten 5 måneder .. Er glad for vi ventede , da hun havde "kolik" da hun var lille (for hun er stor nu jo  Haha) .. Men jeg synes det passede fint .. Så var hun også meget vågen og gæsterne fik lov at se hende .. I stedet for de bare sover hele dagen væk

Når det lille pus.. Kolik er ikke sjovt. Har hørt at zoneterapi skulle være helt fantastisk til at afhjælpe kolik.

Jeg tænker også at det er sjovere hvis han er lidt vågen under dåben. Det er sku svært at vælge. Ville også gerne bare holde dåben tidlig og "vise ham frem", for familien er stor og vi ser ikke alle så tit.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Maja_4000

170811 skriver:

Når det lille pus.. Kolik er ikke sjovt. Har hørt at zoneterapi skulle være helt fantastisk til at afhjælpe kolik.

Jeg tænker også at det er sjovere hvis han er lidt vågen under dåben. Det er sku svært at vælge. Ville også gerne bare holde dåben tidlig og "vise ham frem", for familien er stor og vi ser ikke alle så tit.

Vi prøvede zoneterapi .. Det havde ingen effekt over hovedet :/

Vi har også en stor familie .. Der var 80 til dåben ! Men synes det var godt at vi ventede .. Tror hun var blevet totalt overstimuleret tidligere .. Men børn er jo meget forskellige

Anmeld

26. maj 2011

170811

Maja_4000 skriver:

Vi prøvede zoneterapi .. Det havde ingen effekt over hovedet :/

Vi har også en stor familie .. Der var 80 til dåben ! Men synes det var godt at vi ventede .. Tror hun var blevet totalt overstimuleret tidligere .. Men børn er jo meget forskellige

Ja vi bliver også cirka 80 stks.

Må jeg spørge om hvad i brugte af penge til jeres dåb?

Ja det er jo svært at sige om han kan tackle det så tidligt, når jeg ikke har fået ham ud endnu :p

Anmeld

26. maj 2011

Thalia

Mine unger er alle blevet døbt da de var 2-3 mdr gamle ca.

Men jeg kender mange der har holdt dåb senere og oplevet at det var langt bedre fordi der så var mere rytme på baby og det var nemmere at strukturere dagen og bruge tid sammen med gæsterne

Anmeld

26. maj 2011

Maja_4000

170811 skriver:

Ja vi bliver også cirka 80 stks.

Må jeg spørge om hvad i brugte af penge til jeres dåb?

Ja det er jo svært at sige om han kan tackle det så tidligt, når jeg ikke har fået ham ud endnu :p

Har faktisk ikke regnet på det .. Men vi havde "kun" lavet boller og kage .. Så det var ikke voldsomt dyrt

Anmeld

26. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Vi skal holde navngivning. Da vi venter os d. 30/11 regner jeg med det bliver i starten af foråret vi holder det. Det bliver med hele molevitten, dog bare uden kirke, men lige så festligt og højtideligt på vores måde. Så er bebs ca 4 mdr. 

Anmeld

26. maj 2011

170811

Maja_4000 skriver:

Har faktisk ikke regnet på det .. Men vi havde "kun" lavet boller og kage .. Så det var ikke voldsomt dyrt

Når ja okay.

Vi skal leje lokaler, og have 3 retter og det hele. Heldigvis kan vi selv stå for maden da vi bor sammen med en kok. Men det bliver heller ikke nogen billig fornøjelse

Anmeld

26. maj 2011

FruHolm <3

170811 skriver:

Jeg er allerede i vildrede omkring dåben. (Har termin til august )

Hvornår vil i tidligst sige det er muligt at holde en dåb? Jeg havde egentlig planlagt det skulle være sidste weekend i oktober, men den dag er alligevel ikke rigtig god, men jeg kan vel dårligt gøre det tidligere? Er lillemanden så ikke næsten for lille?

Hvor gammel var jeres lille guldklump da han/hun blev døbt?

Oscar var 10 uger : 2 måneder og 1 uge og det gik helt fint, en fra min mødregruppe fik også døbt sin dreng den dag og han var kun 7 uger der

Anmeld

26. maj 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Vi skal holde barnedåb på søndag - da er Karla 3 mdr og 4 dage Kunne slet ikke ha' forestillet mig at holde den tidligere, - først nu har hun en slags rytme (selvom den ikke altid holder) og det synes jeg er rart i forhold til at kunne forudsige hvordan det lige er bedst med spise- og sovetid.

//Mette

Anmeld

26. maj 2011

Maja_4000

170811 skriver:

Når ja okay.

Vi skal leje lokaler, og have 3 retter og det hele. Heldigvis kan vi selv stå for maden da vi bor sammen med en kok. Men det bliver heller ikke nogen billig fornøjelse

Tror max vi bruge 4000 .. Hvoraf de 1200 gik til lokale og 1000 til drikkevarer :b

Vi ville bare ikke skulle stresse :b Vi havde også hjælp i køkkenet , så vi ikke skulle tænke på at fylde op og sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.