Det der dåb!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.661 visninger
30 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

170811

Jeg er allerede i vildrede omkring dåben. (Har termin til august )

Hvornår vil i tidligst sige det er muligt at holde en dåb? Jeg havde egentlig planlagt det skulle være sidste weekend i oktober, men den dag er alligevel ikke rigtig god, men jeg kan vel dårligt gøre det tidligere? Er lillemanden så ikke næsten for lille?

Hvor gammel var jeres lille guldklump da han/hun blev døbt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Kief31

Malthe var 5 mdr

Anmeld

26. maj 2011

Nynne88

Nu har jeg ikke noget barn endnu (termin sep), men ved at de fleste holder dåb når barnet er mellem 2-6 måneder. Det er vel op til en selv om man synes ens barn er for lille. Herhjemme har vi (også allerede) snakket om at vi venter til han er næsten 6 måneder så det ikke er en lille bitte bebs.

Anmeld

26. maj 2011

Kit

Alberte var 8 uger. Det gik fint.

Anmeld

26. maj 2011

170811

Nynne88 skriver:

Nu har jeg ikke noget barn endnu (termin sep), men ved at de fleste holder dåb når barnet er mellem 2-6 måneder. Det er vel op til en selv om man synes ens barn er for lille. Herhjemme har vi (også allerede) snakket om at vi venter til han er næsten 6 måneder så det ikke er en lille bitte bebs.

Jeg ville helst have holdt dåben inden jul. Men både min kæreste og jeg har fødselsdag i november også er det jo jul i december, så derfor ville jeg heller ikke for langt ind i nov og dec. Hvis han blive døbt i slut af oktober vil han være cirka 2½ måned.

Anmeld

26. maj 2011

Mor Til Oktober Børn

Vores Mille var 5 mdr og 2 dage :-P

Anmeld

26. maj 2011

170811

Kit skriver:

Alberte var 8 uger. Det gik fint.

8 uger? Ja det var jo ikke meget. Så kan jeg måske godt holde dåb når han kun er 2 mdr.

Anmeld

26. maj 2011

Nynne88

170811 skriver:

Jeg ville helst have holdt dåben inden jul. Men både min kæreste og jeg har fødselsdag i november også er det jo jul i december, så derfor ville jeg heller ikke for langt ind i nov og dec. Hvis han blive døbt i slut af oktober vil han være cirka 2½ måned.

Det tror jeg sagtens at han kan . I må bare sørge for at lave det hyggeligt og roligt for jer selv. Det er jo det vigtigste

Anmeld

26. maj 2011

Maja_4000

Caroline var næsten 5 måneder .. Er glad for vi ventede , da hun havde "kolik" da hun var lille (for hun er stor nu jo  Haha) .. Men jeg synes det passede fint .. Så var hun også meget vågen og gæsterne fik lov at se hende .. I stedet for de bare sover hele dagen væk

Anmeld

26. maj 2011

Angelspot

Oliver er 14 uger, ca 3½ mdr når vi skal holde dåb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.