Der er 2 år mellem min storesøster og jeg, og vi har altid brugt hinanden rigtig meget, og har boet sammen i en periode også. Selvfølgelig var der en periode, hvor jeg bare var hende den lille trælse søster, men i dag er vi stadig tæt knyttet.
Der bliver 5 år mellem vores første og nummer to, som vi venter til nytår, og jeg synes faktisk det er en rigtig god alder, for Alexander kan være meget mere med, og forstår hvad der sker i forhold til hvis han havde været et par år.. Han spørger meget ind til graviditeten og glæder sig til han bliver storebror.
Der er faktisk 7 år mellem Alexander og hans mindste ½ storebror, og 10 år mellem ham og hans største storebror, som min mand har fra et tidligere forhold. Men den "mindste" storebror og Alexander har meget glæde af hinanden trods den store aldersforskel
Det samme har ham på 14, men selvfølgelig ikke i helt samme grad, de elsker at spille fodbold sammen, og de to store er gode til at passe på Alexander når vi er på camping
Så vi ser ihvertfald frem til lillebror/søsters ankomst og glæder os til at se dem vokse op sammen 
Anmeld