Hej alle
Ja, som overskriften lyder på - har I erfaringer med hvor der er 4 år eller mere imellem 1. og 2. barn?
)
Mange siger at børnene får mest ud af hinanden, hvis der er 2-3 år. Og at hvis der er 4 til måske 6-7 år imellem får de ikke glæde af hinanden..
På forhånd tak
der er ca 4 år og 2 mdr imellem mine. min ældste blir 5 til august og min yngste blir 1 til nov.
jeg har altid godt ville ha mine børn var tætte med alderen, altså max2,5 år imellem, men sådan blev det ikke. og det er jeg da super glad for nu.
fordi bare at se glæden i min store datters øjne når hun ser sin lillesøster, bare at se hvordan den yngste lysner op i øjnene og smilet når storesøster siger hej ilina din lille bandit, der smelter mit hjerte
denne store glæde som min den ældste har, tror jeg ikke på et barn under 2,5 har for sin søster eller bror, fordi der er de for små til at vide hvad det rent faktisk er der sker.
men jeg tror ikke der er en alder der bedre end andre at få, nr 2,3 eller 4 i.. I sidste ende blir de jo glade for hinanden lige meget hvor lidt eller hvor mange år der i mellem.
min nr 3 vil jeg meget gerne ha tæt på nr 2
Anmeld