Hvornår er det iorden?? Hvis det da er iorden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Stakkels fyr... Jamen hvis du er sikker på at du ikke bare er rebound-pige for ham så ser jeg da ingen problemer i det.

Det er jeg ret sikker på at jeg ikke er.. Det er næsten 1 år siden de gik fra hinanden nu, og han har haft set et par stykker i mellemtiden, så det er ikke mig der er rebounden.. Hende har han haft..

Men ja jeg har faktisk lidt ondt af ham på grund af den måde han blev behandlet af hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Anonym trådstarter

smlmea skriver:

Nixen bixen veninen's x er no go,og det kan jeg slet ikke se er til diskution..

Der er ikke en spand fyldt,men et land fyldt med mænd,man behøver ikke tage venines x.

Hun er ikke min veninde mere.. har ikke haft kontakt til hende i 1 år nu.. Hun er fuldstændig ude af mit liv og jeg er ude af hendes..

Anmeld

26. maj 2011

Sof

Hvis venindereglen galdt når det kom til tidligere veninder, så sad jeg ikke sammen med manden nu. Da vi fandt sammen, der ventede han barn med en af mine tidligere veninder, men jeg vidste at han var den jeg kunne blive gammel med, så valgte at følge mit hjerte og hjerne og holde fast i ham og fortryder det ikke 1 eneste sekund! 

Held og lykke med det hele

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Hvis venindereglen galdt når det kom til tidligere veninder, så sad jeg ikke sammen med manden nu. Da vi fandt sammen, der ventede han barn med en af mine tidligere veninder, men jeg vidste at han var den jeg kunne blive gammel med, så valgte at følge mit hjerte og hjerne og holde fast i ham og fortryder det ikke 1 eneste sekund! 

Held og lykke med det hele

Hvor er det skønt at høre en positiv historie..

Hed og lykke med fremtiden

og så håber jeg at min bliver lige så lys..

Anmeld

26. maj 2011

twinny

Anonym skriver:

det var hun heller ikke, og det var altså ikke små ting hun gik og løj om, så derfor cuttede jeg kontakten til hende fuldstændig..

så på ham..

Anmeld

26. maj 2011

Sof

Anonym skriver:

Hvor er det skønt at høre en positiv historie..

Hed og lykke med fremtiden

og så håber jeg at min bliver lige så lys..

Tusind tak 

Jeg håber for alle at de har så godt et forhold som mit, for det er virkelig dejligt bare at kunne slappe af og nyde det hele.

Og ja, jeg har været vant til elendige forhold og er glad for at jeg ikke holdt fast i venindereglen, for jeg har aldrig været så lykkelig som jeg er nu  

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Tusind tak 

Jeg håber for alle at de har så godt et forhold som mit, for det er virkelig dejligt bare at kunne slappe af og nyde det hele.

Og ja, jeg har været vant til elendige forhold og er glad for at jeg ikke holdt fast i venindereglen, for jeg har aldrig været så lykkelig som jeg er nu  

Uha det med elendige forhold kender jeg godt.. Har aldrig haft et sundt forhold er altid blevet holdt nede.. Er nødt til at droppe venindereglen, vi er jo heller ikke veninder mere så den gælder jo egentlig ikke..

Anmeld

27. maj 2011

Sof

Anonym skriver:

Uha det med elendige forhold kender jeg godt.. Har aldrig haft et sundt forhold er altid blevet holdt nede.. Er nødt til at droppe venindereglen, vi er jo heller ikke veninder mere så den gælder jo egentlig ikke..

Nemlig  Held og lykke med det. Håber på det bedste for dig og ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.