Sagen er den at jeg har en eks veninde som for noget tid tilbage flyttede til KBH sammen med sin daværende kæreste og deres barn.. De har boet derovre i en måned, og så dropper hun ham på værste vis og tager barnet med, og nægter nu faderen samvær så der kører derfor sag i SF.. En meget indviklet historie.. Jeg finder så ud af at hun har løjet rigtig meget overfor mig, og dropper derfor alt kontakt til hende..
Hendes ekskæreste snakker jeg dog stadig med, og det viser sig faktisk at vi inden jeg blev gravid, og han fandt sammen med min eks veninde, at vi har skrevet ret meget sammen på en datingside, det blev bare ikke til noget fordi jeg fandt en anden..
Jeg vadede i fyre dengang, og gør det på sin vis stadig/igen efter jeg er blevet single igen.. Forskellen er bare at dengang var jeg en bitch og valgte de "seje" drenge fremfor de "søde" drenge, denne her gang tænker jeg mig lidt mere om, holder dog mine kort åbne hos et par stykker..
Men jeg har faktisk lidt følelser for ham og har altid haft det, men er bange for at det måske ødelægger endnu mere mellem ham og deres barn hvis han finder sammen med mig, plus det at vi bor i hver vores ende af landet heller ikke taler for et forhold.. han snakker dog om at flytte tilbage hertil inden længe da han har et større barn herovre i jylland også..
MEN må man gerne tage eksveninders ekskærester?? eller gælder venindereglen stadig i sådan et tilfælde??
Anmeld