Hvornår er det iorden?? Hvis det da er iorden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg har en eks veninde som for noget tid tilbage flyttede til KBH sammen med sin daværende kæreste og deres barn.. De har boet derovre i en måned, og så dropper hun ham på værste vis og tager barnet med, og nægter nu faderen samvær så der kører derfor sag i SF.. En meget indviklet historie.. Jeg finder så ud af at hun har løjet rigtig meget overfor mig, og dropper derfor alt kontakt til hende..

Hendes ekskæreste snakker jeg dog stadig med, og det viser sig faktisk at vi inden jeg blev gravid, og han fandt sammen med min eks veninde, at vi har skrevet ret meget sammen på en datingside, det blev bare ikke til noget fordi jeg fandt en anden..

Jeg vadede i fyre dengang, og gør det på sin vis stadig/igen efter jeg er blevet single igen.. Forskellen er bare at dengang var jeg en bitch og valgte de "seje" drenge fremfor de "søde" drenge, denne her gang tænker jeg mig lidt mere om, holder dog mine kort åbne hos et par stykker..

Men jeg har faktisk lidt følelser for ham og har altid haft det, men er bange for at det måske ødelægger endnu mere mellem ham og deres barn hvis han finder sammen med mig, plus det at vi bor i hver vores ende af landet heller ikke taler for et forhold.. han snakker dog om at flytte tilbage hertil inden længe da han har et større barn herovre i jylland også..

MEN må man gerne tage eksveninders ekskærester?? eller gælder venindereglen stadig i sådan et tilfælde??

Findes der veninde regler? Hmm, nå men udover at jeg da ville være rigtig ked af det på min venindes vegne, hvis hun valgte at date mit affald... synes veninden fortjener bedre, så er mine x'er x'er og skulle en x vise sig at være min venindes lykke, så skal det da aldrig stå i vejen at jeg engang havde ham....jeg ville personligt ikke selv gide at rode med mine venindes aflagte..

Om det ødelægger noget...tja, så er er det i hvert fald ikke din skyld, men nogle forældre der ikke helt magter at skille tingene ad.

Ang. afstand, det ville jeg heller ikke rode med, men nogle kan jo godt det der på afstand-noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Rosa

Hvis de ting hun har løjet om er nogle han siger hun har løjet om så synes jeg at du skal passe på - han er blevet skoddet, og det er nemt at "hævne sig" lidt på sin eks ved at fortælle veninderne at hun er fuld af løgn... 

Men hvis I/du vitterligt er sikre på at hun lyver og at hun er HELT ude af dit liv, så go for it!

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Hmm, hvis du er HELT sikker på at din x veninde aldrig bliver veninde igen.... Så gør det da... Men håber for dig at du har konfronteret hende med hendes løgne og fået hende helt ud af dit system. 

Jeg tror ikke jeg kunne være sammen med en venindes x... Men ved det faktisk ikke. Har jo aldrig stået i en situation hvor jeg har haft alvorlige følelser for sådan en - har altid trukket mig. Også selvom det var en x veninde... Personligt orker jeg ikke det drama der højst sandsynligt ville følge med...

Hun bliver ALDRIG min veninde igen..

Jeg lagde alle kort på bordet som jeg havde, og hun indrømmede faktisk det hele.. derfor ved jeg også at vi aldrig kan være veninder igen.. desuden forbliver hun i KBH og jeg forbliver her i Jylland, så der er ingen risiko for at løbe ind i hende heller..

Anmeld

26. maj 2011

Rosa

Eva. skriver:

Findes der veninde regler? Hmm, nå men udover at jeg da ville være rigtig ked af det på min venindes vegne, hvis hun valgte at date mit affald... synes veninden fortjener bedre, så er mine x'er x'er og skulle en x vise sig at være min venindes lykke, så skal det da aldrig stå i vejen at jeg engang havde ham....jeg ville personligt ikke selv gide at rode med mine venindes aflagte..

Om det ødelægger noget...tja, så er er det i hvert fald ikke din skyld, men nogle forældre der ikke helt magter at skille tingene ad.

Ang. afstand, det ville jeg heller ikke rode med, men nogle kan jo godt det der på afstand-noget..

Affald? Æv, et grimt ord at bruge om en mand der måske bare var uheldig i sit partnervalg.  Jeg ville blive pænt trist hvis nogle af mine eks'er kaldte mig for affald...  Men altså, one womans trash is another womans treasure... For at blive i terminologien.  

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Hvis de ting hun har løjet om er nogle han siger hun har løjet om så synes jeg at du skal passe på - han er blevet skoddet, og det er nemt at "hævne sig" lidt på sin eks ved at fortælle veninderne at hun er fuld af løgn... 

Men hvis I/du vitterligt er sikre på at hun lyver og at hun er HELT ude af dit liv, så go for it!

Det er ikke fra ham jeg har fået tingene afvide, men af personer tæt på hende, og jeg har konfronteret hende med de ting jeg havde fået afvide, og hun indrømemde at hun havde løjet...

Hun har også indrømmet at hun faktisk bare brugte hendes x til at få et barn og håbede på at han bare ville glemme dem når hun skred.. Sådan er det bare ikke..

Anmeld

26. maj 2011

Rosa

Anonym skriver:

Det er ikke fra ham jeg har fået tingene afvide, men af personer tæt på hende, og jeg har konfronteret hende med de ting jeg havde fået afvide, og hun indrømemde at hun havde løjet...

Hun har også indrømmet at hun faktisk bare brugte hendes x til at få et barn og håbede på at han bare ville glemme dem når hun skred.. Sådan er det bare ikke..

Stakkels fyr... Jamen hvis du er sikker på at du ikke bare er rebound-pige for ham så ser jeg da ingen problemer i det.

Anmeld

26. maj 2011

Aves.

Rosa skriver:

Affald? Æv, et grimt ord at bruge om en mand der måske bare var uheldig i sit partnervalg.  Jeg ville blive pænt trist hvis nogle af mine eks'er kaldte mig for affald...  Men altså, one womans trash is another womans treasure... For at blive i terminologien.  

hehe...er nu med et glimt i øjet....og i mit tilfælde ville jeg virkelig være bekymret hvis min veninde faldt for min x....så den enes verden er bestemt ikke den andens...du sidder med andre oplevelser end mig...og jeg har prøvet at en veninde har været sammen med min x endda da jeg var ved at finde sammen med ham...skidt..

Anmeld

26. maj 2011

Rosa

Eva. skriver:

hehe...er nu med et glimt i øjet....og i mit tilfælde ville jeg virkelig være bekymret hvis min veninde faldt for min x....så den enes verden er bestemt ikke den andens...du sidder med andre oplevelser end mig...og jeg har prøvet at en veninde har været sammen med min x endda da jeg var ved at finde sammen med ham...skidt..

Det er decideret dårlig stil. Nå, men jeg har svaret lidt mere uddybende i din anden tråd, om hvor jeg "kommer fra". 

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Vil nu ikke kalde ham affald.. han er en rigtig sød fyr der faldte for en pige der faktisk bare brugte ham for at få et barn, og ja det har hun indrømmet at hun gjorde.. Det var en af de løgne jeg konfronterede hende med..

Afstanden kan løses.. han har arbejde uanset hvor i DK han bor, og han tænker på at flytte tilbage til Jylland..

Anmeld

26. maj 2011

smlmea

Nixen bixen veninen's x er no go,og det kan jeg slet ikke se er til diskution..

Der er ikke en spand fyldt,men et land fyldt med mænd,man behøver ikke tage venines x.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.