Hvis du ikke havde børn...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Aves.

chael skriver:

Jeg ville klart vælge en donor. Ville ikke have et barn med en mand på den måde som din veninde ønsker.

Ikke fordi jeg ser noget galt i det, det er hendes valg.

Men skulle jeg vælge, skulle det være en anonym doner.

Ville være bange for uoverensstemmelse omkring barnet osv. Det ville jeg ikke resikere.

*Camilla 22+0

De samarbejder bare som et par der er gået fra hinanden og så bare uden sårede følelser og alt det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

miinimeal

Eva. skriver:

Ja, ikke...og det er bare de skønneste fædre/mænd de to..kunne jeg vælge om, så havde jeg hellere gjort sådan end taget den vej jeg tog...men tja, man kan ikke spå jo, især ikke om fremtiden..

det må også være helt fantastisk for barnet. med to dejlige kærlige fædre og en dejlig kærlig mor(; hvad mere kan et barn dog ønske sig(:

Anmeld

25. maj 2011

GitteC78

Hvis jeg ikke havde min dejlige kæreste og ønskede at blive mor, ville jeg helt sikkert vælge en donor. Jeg mener at alle skal have lov til at blive mor

Der var faktisk noget om donor på tv2 Go´aften DK i aften, om åbne og lukkede donor. Meget spændende...

Anmeld

25. maj 2011

chael

Eva. skriver:

De samarbejder bare som et par der er gået fra hinanden og så bare uden sårede følelser og alt det..

Ja det er jeg klar over.

Men man kender jo ikke hinanden, som et par der vælger at få børn.

Selvfølgelig kan mange par også blive uenige efter de får børn, selvom de kender hinanden, men man kender jo ikke nogen på samme måde intimt, som i inderste tanker osv, når man er venner.

Ikke at jeg syntes ideen er dårlig, for det er jo fedt hvis det fungere for dem.

Jeg ville bare ikke gøre det.

Jeg ville være 100% alene mor.

*Camilla

Anmeld

25. maj 2011

Aves.

chael skriver:

Ja det er jeg klar over.

Men man kender jo ikke hinanden, som et par der vælger at få børn.

Selvfølgelig kan mange par også blive uenige efter de får børn, selvom de kender hinanden, men man kender jo ikke nogen på samme måde intimt, som i inderste tanker osv, når man er venner.

Ikke at jeg syntes ideen er dårlig, for det er jo fedt hvis det fungere for dem.

Jeg ville bare ikke gøre det.

Jeg ville være 100% alene mor.

*Camilla

Jeg tror bare det vil være nemmere..altså man kender jo hinanden og ved hvad hinanden står for og så aftaler man helt uden der er dumme følelser imellem, hvordan det skal foregå med samvær osv inden barnet er født...men tja, jeg har jo heldigvis de unger jeg skal have..

Anmeld

25. maj 2011

anja89

Eva. skriver:

og du gerne ville...du havde rundet midt 30'erne og manden var der end ikke skyggen af...hvad ville du gøre...

Ved godt det er svært at forholde sig til når man har børn eller en mand, men prøv at tænke tanken..

Jeg har en veninde, den skønneste kvinde som vil blive den mest fantastiske mor, hun er samme alder som jeg og tiden løber for hende...og hun overvejer meget at få barn alene. Hun har så et bøssevennepar som gerne vil have et barn til. De har enlille pige med en kvinde og min veninde overvejer så at få et barn med ham den anden. Jeg synes jo dette er en fantastisk løsning, da det også giver friweekender og et liv med en far eller fædre.

Og sad jeg selv....så havde jeg helt klart fundet en donor og fået barn med...uden tvivl. Livet uden børn ville ikke være et liv, for mig..har to søstre, den ene har valgt børn fra og den anden på 26 år hun regner ikke med at hun vil have børn, de to er meget mere til dyr, lidt sjovt faktisk.

KNus Eva..

Havde jeg ikke haft børn eller en mand at prøve med havde jeg valgt at få en som alene mor.. Har faktis  inden jeg fandt min nuværende kæreste haft den tanke at jeg skulle havde et barn mere lige meget hvad..

Syntes det er dejligt vis din veninde og hendes venner kunne finde ud af noget

Ja alle kvinder skal da havde lov til at få børn vis de ønsker det... men syntes også mænd skal havde lov at få børn vis de vil selv om de er bøsser

Anmeld

25. maj 2011

TbCp

Jeg ville ikke leve et liv uden børn...  men hvordan jeg ville få et barn ved jeg simpelthen ikke...

Anmeld

25. maj 2011

camilla28

dyrke noget sex uden beskyttelse .. nja ikke heldbredmæssit sikkert

en donor 

Anmeld

25. maj 2011

LinLin

Hvis jeg stod i din venindes situation ville jeg gøre det! Har altid gerne villet have børn - men jeg ville ikke være for gammel (faktisk max 30 år... ) - så hvis jeg ikke havde nået at finde en mand (i mit tilfælde to mænd ) villet jeg have fået det alene. Men synes da det lyder endnu bedre at få det med en ven man ved kan være der for barnet

Anmeld

25. maj 2011

Tvillingemor80

Ville helt sikkert havde valgt bøsseparret! På den måde vil barnet få 1 mog + 2 fædre - det er 1 forældre mere end os andre .. jamen altså sikke meget kærlighed !

Jeg havde gjort det uden at blinke - det jo ikke anderledes end par der for børn og bliver skilt .. og det er som bekendt ingen døde af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.