Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Moar'en skriver: rigtig træls for jer Ang. de ikke har fortalt dig noget, så tror jeg faktisk ikke de må. Jeg mener ikke de må oplyse hvorfor hun er syg/holder fri. De har jo også tavshedspligt over deres ansatte.
rigtig træls for jer
Ang. de ikke har fortalt dig noget, så tror jeg faktisk ikke de må. Jeg mener ikke de må oplyse hvorfor hun er syg/holder fri. De har jo også tavshedspligt over deres ansatte.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Altså min mor er selv dagplejer og dagpleje kontoret må godt sige hvis vores dagplejer bliver fyrret for det er jo os den det sender et brev ud med det hvor det står
Altså min mor er selv dagplejer og dagpleje kontoret må godt sige hvis vores dagplejer bliver fyrret for det er jo os den det sender et brev ud med det hvor det står
oki, det viste jeg ikke
Anonym skriver: Min datters dagplejer er blevet fyrret og Min datter har kun været der i snart en måned :/ !
Min datters dagplejer er blevet fyrret og Min datter har kun været der i snart en måned :/ !
Valle81 skriver:Du skulle ikke bo i 8800 vel???
Jo
Det kunne jeg næsten gætte - ved at der blev fyret 4 i går:0( og at det kun er fordi at der ikke er børn nok i området til at fylde dagplejerne op:0(
Valle81 skriver: Det kunne jeg næsten gætte - ved at der blev fyret 4 i går:0( og at det kun er fordi at der ikke er børn nok i området til at fylde dagplejerne op:0(
Anonym skriver: Ja det gjorde der nemlig
Ja det gjorde der nemlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128