Så blev min datters dagplejer fyrret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.615 visninger
26 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Anonym trådstarter

Min datters dagplejer er blevet fyrret og Min datter har kun været der i snart en måned :/ !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Jakob'sMor

Anonym skriver:

Min datters dagplejer er blevet fyrret og Min datter har kun været der i snart en måned :/ !

Ej hvor øv. Så skal i starte forfra ;(

Noget alvorligt siden hun er fyrret?

Anmeld

25. maj 2011

eElak

Anonym skriver:

heldigt at det er nu i stedet for om 6 måneder, hvor hun var faldet helt til. .

Selvom det er mega ærgeligt at folk bliver fyret, og i nu skal have et nyt sted til den lille..

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Jakob'sMor skriver:

Ej hvor øv. Så skal i starte forfra ;(

Noget alvorligt siden hun er fyrret?

Ja det skal vi desværre. Men vores datter var bare så glad for St være der så det er sku træls. Ved ikk hvad fyrringsgrundlaget er eller hvad det nu hedder de ringede fra kontoret i morges og sagde at hun holder fri resten af ugen også at hun er klar igen mandag. Men så ringede jeg til dagplejern idag for at skulle høre om noget også sagde hun det :/

Anmeld

25. maj 2011

Jakob'sMor

Anonym skriver:

Ja det skal vi desværre. Men vores datter var bare så glad for St være der så det er sku træls. Ved ikk hvad fyrringsgrundlaget er eller hvad det nu hedder de ringede fra kontoret i morges og sagde at hun holder fri resten af ugen også at hun er klar igen mandag. Men så ringede jeg til dagplejern idag for at skulle høre om noget også sagde hun det :/

Ej hvor øv bøv Håber I finder en ligeså god plads til hende

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Jakob'sMor skriver:

Ej hvor øv bøv Håber I finder en ligeså god plads til hende

Ja. Hun er ved at prøve at starte privat op nu men ved ikk om jeg ville det

Anmeld

25. maj 2011

Frk.S

Anonym skriver:

Øv, hvor surt.

Det er da for dårligt at de lyver fra kontoret!!

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Øv, hvor surt.

Det er da for dårligt at de lyver fra kontoret!!

ja også ringede jeg til den kontakt person som dagpleje moren har.. for at høre hvad det var for noget..  også får jeg bare det her svar.. hvor har du dog hørt fra hun er fyrret, det ved jeg intet om... 

Anmeld

25. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

Det er godt nok dårlig stil fra dagplejekontoret.. Hmm..

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Sjl-msl-Mkl skriver:

Det er godt nok dårlig stil fra dagplejekontoret.. Hmm..

ja det syntes jeg også.... har os brokket mig meget idag, selvom at jeg godt ved at det får vi hende ikke tilbage af.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.