Så blev min datters dagplejer fyrret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Kaufie

Det er da meget normalt at man får fri et par dage (eller resten af ugen) efter sådan en besked - og hvis det var mig, der var dp, ville jeg hellere selv fortælle forældrene til børnene om situationen. Så jeg synes det er det eneste rigtige kontoret har gjort.

Men øv for jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

Anonym skriver:

ja det syntes jeg også.... har os brokket mig meget idag, selvom at jeg godt ved at det får vi hende ikke tilbage af.. 

Ej men det er jo bare princippet i det. Det burde de da oplyse. Jeg var dælme blevet sur..

Anmeld

25. maj 2011

Sesse89

Øv, vores blev også fyret en mdr efter at Naja var startet.

Hun blev fyret så hun sku stoppe i Oktober så Naja vil have været der i 7mdr til den tid.

Men nu er hun bleven fast ansat igen.

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Sesse89 skriver:

Øv, vores blev også fyret en mdr efter at Naja var startet.

Hun blev fyret så hun sku stoppe i Oktober så Naja vil have været der i 7mdr til den tid.

Men nu er hun bleven fast ansat igen.

vores skal stoppe til den 31 december.. men håber da hun bliver ligeså heldig

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Sjl-msl-Mkl skriver:

Ej men det er jo bare princippet i det. Det burde de da oplyse. Jeg var dælme blevet sur..

ja det burde de nemlig.. men blev os sur.. 

Anmeld

25. maj 2011

Solstrålen

Kan det ikke være at hun måske er blevet fyret fordi at dagplejerne skal spare ?`

Men træls når I lige et startet op dernede

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Solstrålen skriver:

Kan det ikke være at hun måske er blevet fyret fordi at dagplejerne skal spare ?`

Men træls når I lige et startet op dernede

det er fordi at der ikke er nok børn til dem.. men det er bare mærkeligt at de ikke siger det fra kontoret da de ringer imorges og siger at hun holder fri resten af ugen

men det er da træls alligevel

Anmeld

25. maj 2011

Solstrålen

I den by/kommune jeg bor i, er der vist heller ikke nok børn, så har hørt at de osse skal fyre ... igen !

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Solstrålen skriver:

I den by/kommune jeg bor i, er der vist heller ikke nok børn, så har hørt at de osse skal fyre ... igen !

ja, de fyrre hele tiden.. min mor er os dagplejer, og i den kommune der har de fyrret 3 gange inden for 6 mpneder :/

Anmeld

25. maj 2011

Moar'en

rigtig træls for jer

Ang. de ikke har fortalt dig noget, så tror jeg faktisk ikke de må. Jeg mener ikke de må oplyse hvorfor hun er syg/holder fri. De har jo også tavshedspligt over deres ansatte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.