FOR gammel mor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Mi

For mig handler det ikke om alder, men om du har lyst til at få et barn mere. Du skal jo ikke få det, hvis det er for at holde på ham. Men hvis du har lyst til en baby igen, så go for it. Du vil ikke være den eneste som får baby i en "sen" alder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Enayia

Ja jeg synes nu heller ikke 37 er gammelt Følg dit hjerte

Anmeld

25. maj 2011

Brams

GØR DET

Du er IKKE for gammel til at få børn og hvis I er lykkelige og begge ønsker det, så vil barnet da være et ønskebarn, som ville få det super dejligt hos Jer

Anmeld

25. maj 2011

Lunae

Anonym skriver:

Hey tøser...

Jeg har brug for at høre jeres mening, ved jo godt det kun handler om hvad jeg synes, men vil gerne høre jeres mening alligevel.

Jeg er en gammel kone på 37 år og har tre unger på 6,9 og 17 år. Jeg har mødt en dejlig mand som ikke har børn men som gerne vil have. Han har ikke selv nogle og jeg forstår ham jo godt. Jeg har jo bare tre unger og jeg er sgu en gammel kone, synes jeg.

Hvad tænker I om det, skal jeg prøve at overtale til ikke flere børn, er det synd at få flere børn, både p.g.a alder men også fordi her jo er tre unger.

Kom med meninger og historier, vi skal have den alvorlige samtale, for kan ikke blive ved at holde det og ham hen, tror jeg. Så enten ja til barn eller nej til mand og barn.

Jeg synes i skal gøre det - 37 år er ingen alder

Anmeld

25. maj 2011

Frk.Nissen

Nej, du er ikke for gammel  
I GANG med HYGGEN

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.