FOR gammel mor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Lou87

Nu er jeg selv kun 24 ...

Men udfra det du fortæller, så ville jeg hvis han bare er "manden" .. og du selv havde mod på det , give det en chance
For SÅ langt er der heller ikk op til ham på 6 år.. det var værre hvis du kun havde børn fra 10 års alderen op tænker jeg..
For så er det jo en rigtig efternøler..

Men altså jeg tror det er dig selv der bedst beslutter dette..
Du skal også synes du er frisk nok til det og har mod på det igen..
Og du ikk kun gør det for hans skyld..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

quindelist

Anonym skriver:

Hey tøser...

Jeg har brug for at høre jeres mening, ved jo godt det kun handler om hvad jeg synes, men vil gerne høre jeres mening alligevel.

Jeg er en gammel kone på 37 år og har tre unger på 6,9 og 17 år. Jeg har mødt en dejlig mand som ikke har børn men som gerne vil have. Han har ikke selv nogle og jeg forstår ham jo godt. Jeg har jo bare tre unger og jeg er sgu en gammel kone, synes jeg.

Hvad tænker I om det, skal jeg prøve at overtale til ikke flere børn, er det synd at få flere børn, både p.g.a alder men også fordi her jo er tre unger.

Kom med meninger og historier, vi skal have den alvorlige samtale, for kan ikke blive ved at holde det og ham hen, tror jeg. Så enten ja til barn eller nej til mand og barn.

Lad os lige blive enige om at du ikke er gammel. Hvis du har lyst og orker så er det da bare at komme igang....! Jeg er selv 36 og førstegangsgravid, og føler mig absolut ikke FOR gammel -omend jeg godt kan mærke jeg ikke er 25 mere.

Anmeld

25. maj 2011

Balinus

For gammel…………………… NEJ!

Men det skal jo sige – for jeg har termin 13 dag før jeg bliver 37 og dagen før min mand bliver 50! (og han er vildt lækker!!) Det er vores første barn…

Så længe man holder sig i gang, både mentalt og fysisk, så er der ingen problemer.

Og det sidste I Form blad er den bedste alder at få børn i, - 30´erne…!!

Balinus

Anmeld

25. maj 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Hey tøser...

Jeg har brug for at høre jeres mening, ved jo godt det kun handler om hvad jeg synes, men vil gerne høre jeres mening alligevel.

Jeg er en gammel kone på 37 år og har tre unger på 6,9 og 17 år. Jeg har mødt en dejlig mand som ikke har børn men som gerne vil have. Han har ikke selv nogle og jeg forstår ham jo godt. Jeg har jo bare tre unger og jeg er sgu en gammel kone, synes jeg.

Hvad tænker I om det, skal jeg prøve at overtale til ikke flere børn, er det synd at få flere børn, både p.g.a alder men også fordi her jo er tre unger.

Kom med meninger og historier, vi skal have den alvorlige samtale, for kan ikke blive ved at holde det og ham hen, tror jeg. Så enten ja til barn eller nej til mand og barn.

Hvis du har lyst, så go for it

Min mor fik min lillesøster som 37-årig, og hun nyder det! hun havde ganske vist 'kun' 2 i forvejen, men hun gjorde det!

så hvis du er klar til det.. jeg syntes nu heller ikke 37 er FOR gammel, der er selvfølgelig nogle risici ved det osv.. men spring da ud i det..

Anmeld

25. maj 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

Hey tøser...

synes ikk du er gammel

men vil sige fra en anden synsvinkel at min mor var selv 40 da hun fik mig, og nu hvor jeg er 21 og min mor fylder 61 synes jeg hun er gammel mistede min mormor kort førr min 20 års fødselsdag , hun døde i en alder af 81 år. savner min mormor og synes det er alt for tidligt, mit barn + kommende børn når jo også kun lige at blive voksne inden de mister deres mormor og morfar , og så er der da lidt ulemper ved at have gamle forældre allerede i folkeskolen, det er det med gammeldags forældre , så selv vil jeg ikk have flere børn efter jeg er fyldt 30

Anmeld

25. maj 2011

anna-jonas

Man er kun så gammel som man føler sig.................Men når det er sagt, kan jeg godt forstå at du føler dig færdig med at få nye børn, når du har 3 unger, der er rimeligt store.

Jeg kan fortælle dig, at jeg selv mødte min mand som 35 årig. Jeg havde Jonas, som jeg fik som 26-årig. Min mand ville gerne have egne børn ( forståeligt), og jeg var egentlig afklaret med, at jeg IKKE skulle have flere børn. Men sådn skulle det ikke gå...........

Vi har 2 helt fantastiske små piger, som jeg fik som 37 & 39-årig, og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Jeg har en helt anden ro nu, end jeg havde som yngre. Og jeg NYDER virkelig mine unger (også den store teenager, når han gi'r mig lov).

Sååååååå..................det er kun dig selv der kan mærke, om du er for gammel..............og om overskuddet er der, til endnu et kuld "hvalpe".

Anmeld

25. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Man er absolut IKKE gammel når man er 37 år

Jeg ville helt sikkert gøre det uden, at blinke. Min søster har 3 teenagere og har en efternøler på 3 år. Hun har fortalt, at det var som at starte forfra igen, men det var det bedste hun havde gjort

Anmeld

25. maj 2011

Fru.Mäes <3

Anonym skriver:

Hey tøser...

37 år - det er INGEN alder..

SÅ kom I bare igang med lidt hygge-nygge

Anmeld

25. maj 2011

Faith

Nej da! Go for it! Der er da masser af kvinder der først får deres første barn som 37 årig og ældre. Det kan jeg ikke se noget problem i.

Anmeld

25. maj 2011

Carina1977

Jeg synes da ikke man er for gammel til at blive mor igen i en alder af 37 år. Så hvis du har mod på det, så synes jeg da i skal gøre det. men det må aldrig være noget du føler dig presset til. Det skal være 100 % ønsket fra din side også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.