Anonym skriver:
Hey tøser...

Jeg har brug for at høre jeres mening, ved jo godt det kun handler om hvad jeg synes, men vil gerne høre jeres mening alligevel.
Jeg er en gammel kone på 37 år og har tre unger på 6,9 og 17 år. Jeg har mødt en dejlig mand som ikke har børn men som gerne vil have. Han har ikke selv nogle og jeg forstår ham jo godt. Jeg har jo bare tre unger og jeg er sgu en gammel kone, synes jeg.
Hvad tænker I om det, skal jeg prøve at overtale til ikke flere børn, er det synd at få flere børn, både p.g.a alder men også fordi her jo er tre unger.
Kom med meninger og historier, vi skal have den alvorlige samtale, for kan ikke blive ved at holde det og ham hen, tror jeg.
Så enten ja til barn eller nej til mand og barn.
Jamen se dog at få en dejlig lille efternøler.
Jeg fik selv vores dejlige lille efternøler i november 2010 (hvor jeg var 36, blev 37 i marts i år). I forvejen har jeg en søn på 8 og min mand har en datter og en søn på hht. 10 og 11½.
Alt er bare gået så fint, og det er faktisk helt fantastisk at blive forældre igen med store søskende, som forguder deres lillebror + man bare har en helt anden ro.
Selvfølgelig skal din egen lyst også være der, men jeg fornemmer den ligger lige i overfladen 
Jeg er, som du kan læse, absolut kun fortaler for det, men må også sige, at jeg ikke synes du skal vente alt for længe, for vi bliver jo desværre ikke yngre.
Held og lykke med projektet.
Kh Mette