FOR gammel mor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.007 visninger
24 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. maj 2011

Anonym trådstarter

Hey tøser...

Jeg har brug for at høre jeres mening, ved jo godt det kun handler om hvad jeg synes, men vil gerne høre jeres mening alligevel.

Jeg er en gammel kone på 37 år og har tre unger på 6,9 og 17 år. Jeg har mødt en dejlig mand som ikke har børn men som gerne vil have. Han har ikke selv nogle og jeg forstår ham jo godt. Jeg har jo bare tre unger og jeg er sgu en gammel kone, synes jeg.

Hvad tænker I om det, skal jeg prøve at overtale til ikke flere børn, er det synd at få flere børn, både p.g.a alder men også fordi her jo er tre unger.

Kom med meninger og historier, vi skal have den alvorlige samtale, for kan ikke blive ved at holde det og ham hen, tror jeg. Så enten ja til barn eller nej til mand og barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

heisamig

37 år - hvis det er manden i dit liv, synes jeg bare I skal give den gas... Der er både fordele og ulemper ved at være 37, så det er jeg sikker på, nok skal blive rigtig godt... Man kan jo også sagtens være ung af sind og 37 er jo ikke en gammel kone, som du selv siger

Anmeld

25. maj 2011

sarahb

JAAA til barn, det vil blive et kærlighedsbarn uden lige plus en helt masse kærlighed mellem jer. Jeg ville go for it.

Anmeld

25. maj 2011

mortil4dejligepiger

Anonym skriver:

Hey tøser...

Jeg har brug for at høre jeres mening, ved jo godt det kun handler om hvad jeg synes, men vil gerne høre jeres mening alligevel.

Jeg er en gammel kone på 37 år og har tre unger på 6,9 og 17 år. Jeg har mødt en dejlig mand som ikke har børn men som gerne vil have. Han har ikke selv nogle og jeg forstår ham jo godt. Jeg har jo bare tre unger og jeg er sgu en gammel kone, synes jeg.

Hvad tænker I om det, skal jeg prøve at overtale til ikke flere børn, er det synd at få flere børn, både p.g.a alder men også fordi her jo er tre unger.

Kom med meninger og historier, vi skal have den alvorlige samtale, for kan ikke blive ved at holde det og ham hen, tror jeg. Så enten ja til barn eller nej til mand og barn.

Hej med dig.

Hvor skønt du har mødt en dejlig mand .

Jeg synes ikke, du er gammel. Men jeg synes det er lidt sent at få børn. Dog ikke FOR sent. Hvis du er frisk og har energi og lyst til et barn mere, så gør det! Men skynd Jer lidt  - I har ikke meget tid at løbe på, før det efter min mening bliver for sent i forhold til din alder. Har selv 4 børn, og jeg er meget glad for det!!

Held og lykke - håber I finder frem til det rigtige

Anmeld

25. maj 2011

Lady Marion <3

Goooo   jeg gjorde det

Fandt drømme prinsen uden børn , vi har nu en dreng der lige er fyldt 2 år. Jeg er 38 og manden 35 .. Det har simpelthen været så dejligt   Jeg har i forvejen en pige på 18 og en dreng på 15 og for dem har det også været super med en lillebror ..

Anmeld

25. maj 2011

Rosa

Er 37 nu gammel  

Jeg siger go for it hvis du føler du kender ham godt nok og virkelig elsker ham. De samme "kriterier" som for ethvert andet barn i enhver mor-alder. 

Anmeld

25. maj 2011

Carina:-)

Der er masser af kvinder der får børn i 40érne.

Så bare gå i gang

Anmeld

25. maj 2011

dorthemus

Nej da!!! Hvis du orker og I vil begge to så

Jeg fødte selv 6 dage før jeg blev 39 år...min første

Anmeld

25. maj 2011

morNov2010

Anonym skriver:

Hey tøser...

Jamen se dog at få en dejlig lille efternøler.

Jeg fik selv vores dejlige lille efternøler i november 2010 (hvor jeg var 36, blev 37 i marts i år). I forvejen har jeg en søn på 8 og min mand har en datter og en søn på hht. 10 og 11½.

Alt er bare gået så fint, og det er faktisk helt fantastisk at blive forældre igen med store søskende, som forguder deres lillebror + man bare har en helt anden ro.

Selvfølgelig skal din egen lyst også være der, men jeg fornemmer den ligger lige i overfladen

Jeg er, som du kan læse, absolut kun fortaler for det, men må også sige, at jeg ikke synes du skal vente alt for længe, for vi bliver jo desværre ikke yngre.

Held og lykke med projektet.

Kh Mette

Anmeld

25. maj 2011

eElak

Jeg synes ikke at 37 er for gammelt.. men jeg ved ikke om jeg selv ville gøre det, hvis det var mig..

Spørg mig om 9 års tid, så kan jeg svare :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.