Sex fremprovokerer en abort??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

de-wett

Muffi<3 skriver:

Det er faktisk rigtigt , sæd kan fremprovokere abort og har du før mistet frarådes man sex lige i den periode man mistede i   Det er også derfor at sex kan sætte fødslen i gang , sæd virker ve stimulerende .

Hvor har du hørt dette henne For da jeg var gravid fik jeg en folder med hjem fra min jm da jeg også var bange for at dyrke sex. Og der stod højt og klart at der INTET sker ved at dyrke sex. Hvis man får en abort er det fordi der er noget galt med babs og ikke andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Lady Marion <3

de-wett skriver:

Hvor har du hørt dette henne For da jeg var gravid fik jeg en folder med hjem fra min jm da jeg også var bange for at dyrke sex. Og der stod højt og klart at der INTET sker ved at dyrke sex. Hvis man får en abort er det fordi der er noget galt med babs og ikke andet.

Det fik jeg af vide i 1994 (tænker det stadig gælder) da jeg mistede .. Min søster mistede 3 gange i træk og fik det samme af vide   egentlig virker det jo indlysende da sex jo kan sætte fødslen i gang .. Det var gynækologerne der sagde det

Anmeld

25. maj 2011

Lady Marion <3

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ok, jeg har aldrig hørt om det. Hverken fra gyn. speciallæger eller egen læge. Det bør da undersøges nærmere. 

Altså de er jo sikkert blevet klogere siden , men det var hvad jeg fik at vide   og rettede mig efter det da jeg blev gravid igen , det er jo ikke jordens undergang at skulle undvære sex i måske 2 uger

Anmeld

25. maj 2011

Lady Marion <3

lotte32 skriver:

Hvis du er mest tryg ved at vente til efter NF, og hvis manden syntes det er ok,  så er det da bare sådan i gør

og som de andre skriver så ligger baby jo godt beskyttet inde i mavsen

Vil dog også tilføje, som Muffi<3 skriver, at hvis man har aborteret gentagne gange så fraråder, nogle læger, at man dyrker sex i de første 12 uger, det er ihvertfald også hvad vi har fået af vide   aner ikke om det passer, men vi holder os i hvert fald osse fra sex indtil efter NF

Lotte Ø.

Glad for at du også kender til det

Anmeld

25. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Muffi<3 skriver:

Altså de er jo sikkert blevet klogere siden , men det var hvad jeg fik at vide   og rettede mig efter det da jeg blev gravid igen , det er jo ikke jordens undergang at skulle undvære sex i måske 2 uger

Nej nej, jeg er bare mega nysgerrig nu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.