Sex fremprovokerer en abort??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.676 visninger
24 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Anonym trådstarter

Ja, kan det det???

Kan sex fremprovokerer en abort?

Jeg tænker, kroppen har jo brug for ro, når man ikke er så langt henne, knap nok 7 uger.. Så det vel ikke smart at dyrke sex..

Eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Mauser.

Der sker ikke noget ved at have sex, jeg havde bare ikke lyst ! men altså meget hård sex er nok ikke det bedste, bare ta det stille og roligt .. 

Anmeld

25. maj 2011

Sof

Sex kan ikke fremprovokere end abort og du må gerne have sex selvom du ikke er længere henne 

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg tør bare ikke, jeg er så bange for at miste den.

Kæresten er ok med hvis jeg bbare tilfredsstiller ham på en anden måde, indtil NF er overstået... Men jeg har jo lyst, hele tiden.. Jeg tør bare ikke...

Anmeld

25. maj 2011

Filippa & Liva

Der kan altså ikke ske noget ved at I har sex...

Han skal nok ikke kaste dig vildt og voldsomt rundt i sengen,  men ganske alm. sex er der altså intet farligt ved og det fremprovokerer heller ikke abort.

Anmeld

25. maj 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Jeg tør bare ikke, jeg er så bange for at miste den.

Kæresten er ok med hvis jeg bbare tilfredsstiller ham på en anden måde, indtil NF er overstået... Men jeg har jo lyst, hele tiden.. Jeg tør bare ikke...

altså så længe det ikke er vild og outreret sex, sker der ingenting hvis fosteret er sundt og rask... Og er det ikke det, mister du uanset hvor godt du så end passer på...

Jeg dyrkede masser af sex (og min mand hører ikke til de mindste) og vi passede ikke på - vi gjorde som vi plejer, og gør det stadig (når jeg orker, haha)...

Så sææææt igang min pige 

Anmeld

25. maj 2011

Nynne88

Det er helt ufarligt at have sex med mindre du har blødt eller lign. Vi tog det helt stille og roligt og prøvede os langsomt frem til, hvad der var rart. Der sker meget med din krop lige nu, så det er vigtigt at du finder ud af, hvordan og hvorledes. Måske ender du med at blive tryg ved det - hvis I tager det helt stille og roligt  Sådan var det med mig.

Anmeld

25. maj 2011

bobbles

hvis du er meget nervøs kan man goggle det, for det gjorde jeg på et tidspunkt, og barnet lægger beskyttet i livmoderen, så det kan ikke skade det

Anmeld

25. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Du kan sagtens dyrke sex. Ingen problemer i det!  Der er intet farligt i det overhoved. 

Anmeld

25. maj 2011

Lady Marion <3

Det er faktisk rigtigt , sæd kan fremprovokere abort og har du før mistet frarådes man sex lige i den periode man mistede i   Det er også derfor at sex kan sætte fødslen i gang , sæd virker ve stimulerende .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.