Sex fremprovokerer en abort??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Muffi<3 skriver:

Det er faktisk rigtigt , sæd kan fremprovokere abort og har du før mistet frarådes man sex lige i den periode man mistede i   Det er også derfor at sex kan sætte fødslen i gang , sæd virker ve stimulerende .

Tak allesammen

Jeg har ikke mistet før, da jeg er 1 gangs gravid..

tror jeg holder mig på måtten et par uger, også har jeg det nok bedre. har ikke blødt eller noget.

Skal se hjertebblink i næste uge.. måske det hjælper lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Muffi<3 skriver:

Det er faktisk rigtigt , sæd kan fremprovokere abort og har du før mistet frarådes man sex lige i den periode man mistede i   Det er også derfor at sex kan sætte fødslen i gang , sæd virker ve stimulerende .

Hvor har du det fra, for det har jeg aldrig hørt. Ikke fra én af de mange læger jeg har haft. Kunne godt tænke mig at læse om det. Det er god viden hvis det er. 

Anmeld

25. maj 2011

smlmea

Helt ærligt Muffi,sådan en udokumenteret påstand burde du holde for dig selv,og ikke gør TS mere bange end hun allerede er,selv om det er fuldstændig uberettet.

Sex er ikke farligt,og kan IKKE fremkalde en abort.

Sæden kan ikke sætte fødslen igang,da det vil kræve 7 Liter sæd,før der er nok af det hormon,der kan give veer.

Der ud over kan sæd kun blødgøre livmoderhalsen,hvis man i forvejen er klar til at føde,og det må man formode at TS ikke er,idet hun kun er 7 uger henne.

Så TS knald bare løse,det er sundt for både baby og dig.

Anmeld

25. maj 2011

Mikkel's mor <3

just do it
eji der sker ikke noget ved det, bebs er godt beskyttet i din livmoder..
du kan dog godt komme til at bløde efter sex, da dine sliminder bliver tyndere det kan se utrolig volsomt ud. (:

Anmeld

25. maj 2011

Lady Marion <3

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor har du det fra, for det har jeg aldrig hørt. Ikke fra én af de mange læger jeg har haft. Kunne godt tænke mig at læse om det. Det er god viden hvis det er. 

Det fik jeg af vide i 1994 (tænker det stadig gælder) da jeg mistede .. Min søster mistede 3 gange i træk og fik det samme af vide   egentlig virker det jo indlysende da sex jo kan sætte fødslen i gang .. Det var gynækologerne der sagde det

Anmeld

25. maj 2011

Lady Marion <3

smlmea skriver:

Helt ærligt Muffi,sådan en udokumenteret påstand burde du holde for dig selv,og ikke gør TS mere bange end hun allerede er,selv om det er fuldstændig uberettet.

Sæden kan ikke sætte fødslen igang,da det vil kræve 7 Liter sæd,før der er nok af det hormon,der kan give veer.

Der ud over kan sæd kun blødgøre livmoderhalsen,hvis man i forvejen er klar til at føde,og det må man formode at TS ikke er,idet hun kun er 7 uger henne.

Det var hva både min søster og jeg fik af vide da vi mistede , sorry vidste ikke det man skrev skulle være dokumteret

Anmeld

25. maj 2011

lotte32

Hvis du er mest tryg ved at vente til efter NF, og hvis manden syntes det er ok,  så er det da bare sådan i gør

og som de andre skriver så ligger baby jo godt beskyttet inde i mavsen

Vil dog også tilføje, som Muffi<3 skriver, at hvis man har aborteret gentagne gange så fraråder, nogle læger, at man dyrker sex i de første 12 uger, det er ihvertfald også hvad vi har fået af vide   aner ikke om det passer, men vi holder os i hvert fald osse fra sex indtil efter NF

Lotte Ø.

Anmeld

25. maj 2011

sandorff

smlmea skriver:

det kan jo også godt være han efterhånden har 7 L sæd "på lager" hvis det er lang tid siden sidst...

ej, jeg gasser, men kunne altså ikke lade være med at komme med en lille bemærkning på de 7 L...

Anmeld

25. maj 2011

lotte32

sandorff skriver:

det kan jo også godt være han efterhånden har 7 L sæd "på lager" hvis det er lang tid siden sidst...

ej, jeg gasser, men kunne altså ikke lade være med at komme med en lille bemærkning på de 7 L...

Ewwwww, der gav du mig altså lige nogle skumle billeder

Lotte Ø.

Anmeld

25. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Muffi<3 skriver:

Det fik jeg af vide i 1994 (tænker det stadig gælder) da jeg mistede .. Min søster mistede 3 gange i træk og fik det samme af vide   egentlig virker det jo indlysende da sex jo kan sætte fødslen i gang .. Det var gynækologerne der sagde det

Ok, jeg har aldrig hørt om det. Hverken fra gyn. speciallæger eller egen læge. Det bør da undersøges nærmere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.