Ugens bommert!:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

klmf

Turtles skriver:

Og har selv set filmen, man blir nemlig helt slugt af den

Ahrmen altså, ham Jamal der er da bare slet ikke til at stå for Og så hele beskrivelsen af gadebørnenes vilkår, den går jo rent ind...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Maalene

lotchen skriver:

Nej, der går nok lidt inden vi skal have 'varme' hveder igen (ironisk nok var det jo de skide kardemommeboller )

Nu har han så lige haft et mindre sammenbrud fordi han gerne ville have popcorn - men mikroen er jo ude af drift:/ He he

Haha - ja, varme hveder, det må den vidst siges og have været

Åhh nej da, så må han have gang i gryden

Anmeld

24. maj 2011

Snuffler25

Hehe - den slags hændelser kender jeg godt!

Mens jeg var på barsel og i "baby-world", satte jeg engang en gryde med vand til kogning med sutter i... og kørte sammen med manden (han vidste det ikk) og kom hjem en time efter

Sutterne (til flasker) var brændt fast i bunden, alt vand var forduftet og der stak af gummi i flere dage efter..

Var ik særlig populær hos manden

Anmeld

25. maj 2011

charlottekri

he he he

kan også huske, da min mor var på sygehuset da hun skulle have min lilebror. hun vidste at hun skulle være derinde i 5 dage og havde derfor lavet mad i forvejen til far og os to resterende tøser...

aftenen før denne hændelse havde vi fået frikadeller, og da jeg kom hjem fra skole (6 år gammel) ville jeg gerne have en lun frikadelle...

jeg kaldte min far over walkien (boede på en gård) og spurgte ham hvor lang tid jeg skulle give den i mikroen.... han mente at 5 min ville være passende (det havde han givet en hel tallerkenfuld aftenen før), hvilket resulterede i et meget røget køkken og en frikadelle som selv hunden ikke kunne tygge i stykker!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.