Ugens bommert!:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

klmf

Dictes mor skriver:

He he, det er ingenting, min mand har en gang givet et hvidløgsbrød 12 min for fuld hammer i mikroen, jeg siger dig et stank, og vi boede i en 1 værelses dengang, puhhhh... Men ovnen fungerer stadig upåklageligt

NOOOOOOOOOOOOOOOO, hvidløgsbrød er bare for nederen at brænde af, det stinker helt åndssvagt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

klmf

Mor-til-asta-09 skriver:

Åh må sige den er fortjent.. Lad manden håne.. er da lidt sjovt

Selvfølgelig får han lov - når jeg endelig laver noget så sjovt så skal det også udnyttes Ingen kom jo noget til og det er ved at være sommer så vi kan lufte ud næsten hele tiden.

Anmeld

24. maj 2011

Nessie

Det har jeg også haft gjort, de bliver pænt uspiselige

Min kombiovn overlevede dog hver gang, og fungerer fint endnu

Anmeld

24. maj 2011

klmf

Turtles skriver:

Oops..

Hahahahha ej undskyld det er jo slet ikke spor morsomt..
Men kan lige se hele scenariet for mig.. Godt at der ikke skete mere..

altså, nu bagefter synes jeg faktisk det er lidt sjovt Ingen kom jo noget til og en ny kombiovn må jeg bare ønske mig i fødselsdagsgave

Anmeld

24. maj 2011

klmf

Maalene skriver:

OHHHHH NOOOOOOO

Sikke da noget, godt det ikke gik værre...

Og mange gange undskyld: "HAAAHAAHAHHAA" - fik lige aftenens griner - håber det er okay

Det var også meningen med at dele ud af min uheldige filmaften - min mor græd næsten af grin, da jeg fortalte det Min stakkels kæreste, der er så bange for at der noget med huset når vi ikke er hjemme og så er jeg ved at brænde det hele af mens han sidder lige ved siden af

Anmeld

24. maj 2011

Dictes mor

lotchen skriver:

NOOOOOOOOOOOOOOOO, hvidløgsbrød er bare for nederen at brænde af, det stinker helt åndssvagt....

Det må du nok sige!

Anmeld

24. maj 2011

klmf

Nessie skriver:

Det har jeg også haft gjort, de bliver pænt uspiselige

Min kombiovn overlevede dog hver gang, og fungerer fint endnu

den virker egentlig også, men den stinker simpelthen helt ubeskriveligt. Har Prøvet opvaskemiddel, rengørimgsmiddel, eddike, citron - den bliver bare ved med at stinke

Anmeld

24. maj 2011

Turtles

lotchen skriver:

altså, nu bagefter synes jeg faktisk det er lidt sjovt Ingen kom jo noget til og en ny kombiovn må jeg bare ønske mig i fødselsdagsgave

Og har selv set filmen, man blir nemlig helt slugt af den

Anmeld

24. maj 2011

Maalene

lotchen skriver:

Det var også meningen med at dele ud af min uheldige filmaften - min mor græd næsten af grin, da jeg fortalte det Min stakkels kæreste, der er så bange for at der noget med huset når vi ikke er hjemme og så er jeg ved at brænde det hele af mens han sidder lige ved siden af

Haha - min kæreste er nøjagtig ligesådan, kunne lige forestille mig hans ansigt, hvis det var her det var sket

Han tør vidst ikke lade dig varme hveder længere

Anmeld

24. maj 2011

klmf

Maalene skriver:

Haha - min kæreste er nøjagtig ligesådan, kunne lige forestille mig hans ansigt, hvis det var her det var sket

Han tør vidst ikke lade dig varme hveder længere

Nej, der går nok lidt inden vi skal have 'varme' hveder igen (ironisk nok var det jo de skide kardemommeboller )

Nu har han så lige haft et mindre sammenbrud fordi han gerne ville have popcorn - men mikroen er jo ude af drift:/ He he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.