Ugens bommert!:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.311 visninger
23 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

klmf

Nå, det skulle jo ske, at jeg fik dummet mig godt og grundigt....

Fredag aften sidder jeg og er HELT oplsugt af Slumdog Millionaire. Synes liiige jeg trænger til en varm hvede at se films på, så smider en i kombiovnen, indstiller den på 5 min og går ind i sofaen. Efter ca. de 5 min springer min kæreste op af sofaen med et 'ej for helved, der er sgu da ild i køkkenet'. Der kommer så en 1½ meter høj røgsky væltende ind i stuen ude fra køkkenet. Jeg løber derud, flår ovnen op og får en MEGET SORT OG RYGENDE hvedebolle ud og smider den ud af vinduet. Alle vinduer bliver slået op, så røgen kan komem ud, jeg hoster og øjnene løber i vand. Jeg skælder en lille smule ud fordi vi ikke har nogle røgalarmer....

Dygtige mig har så givet en lille hvedebolle 5 min på FULD HAMMER I MIKROOVNEN i stedet for varmeovnen

Ovnen er ødelagt, hele huset stinker stadig af røg og min kæreste udnytter håneretten på det groveste...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

birthee

Nej hvor uheldigt... det må da ha' været en tanketorsk  og en rigtig god film

Anmeld

24. maj 2011

Mor-til-asta-09

Åh må sige den er fortjent.. Lad manden håne.. er da lidt sjovt

Anmeld

24. maj 2011

Dot D

Hi hi, ja den kære håneret.....

Jeg har prøvet lidt det samme, men det var med vilje for at se om man kunne bage en bolle(for sjov), det gav også røg i køkkenet

Anmeld

24. maj 2011

klmf

birthee skriver:

Nej hvor uheldigt... det må da ha' været en tanketorsk  og en rigtig god film

Det var simpelthen bare en god film Jeg var sikker på jeg havde indstillet varmeovnen, men jeg må jo have været helt væk

Anmeld

24. maj 2011

Turtles

lotchen skriver:

Fredag aften sidder jeg og er HELT oplsugt af Slumdog Millionaire. Synes liiige jeg trænger til en varm hvede at se films på, så smider en i kombiovnen, indstiller den på 5 min og går ind i sofaen. Efter ca. de 5 min springer min kæreste op af sofaen med et 'ej for helved, der er sgu da ild i køkkenet'. Der kommer så en 1½ meter høj røgsky væltende ind i stuen ude fra køkkenet. Jeg løber derud, flår ovnen op og får en MEGET SORT OG RYGENDE hvedebolle ud og smider den ud af vinduet. Alle vinduer bliver slået op, så røgen kan komem ud, jeg hoster og øjnene løber i vand. Jeg skælder en lille smule ud fordi vi ikke har nogle røgalarmer....

Dygtige mig har så givet en lille hvedebolle 5 min på FULD HAMMER I MIKROOVNEN i stedet for varmeovnen

Ovnen er ødelagt, hele huset stinker stadig af røg og min kæreste udnytter håneretten på det groveste...

Oops..

Hahahahha ej undskyld det er jo slet ikke spor morsomt..
Men kan lige se hele scenariet for mig.. Godt at der ikke skete mere..

Anmeld

24. maj 2011

birthee

lotchen skriver:

Det var simpelthen bare en god film Jeg var sikker på jeg havde indstillet varmeovnen, men jeg må jo have været helt væk

jeg brændte engang en pose popcorn af i micro-ovnen i mine forældres sommerhus... det stank også helt vildt!!!

Anmeld

24. maj 2011

Dictes mor

He he, det er ingenting, min mand har en gang givet et hvidløgsbrød 12 min for fuld hammer i mikroen, jeg siger dig et stank, og vi boede i en 1 værelses dengang, puhhhh... Men ovnen fungerer stadig upåklageligt

Anmeld

24. maj 2011

lilledittemor

lotchen skriver:

Haha, kan godt forstå at din mand han mobber

Gudskelov for at der ikke skete noget - men få jer så en røgalarm!

Jeg brændte engang en flæskesteg på - den var helt sort..
Røgalarmen reddede mig og kæresten blev glad for pizza'en vi måtte bestille

Anmeld

24. maj 2011

Maalene

OHHHHH NOOOOOOO

Sikke da noget, godt det ikke gik værre...

Og mange gange undskyld: "HAAAHAAHAHHAA" - fik lige aftenens griner - håber det er okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.