Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ja jeg kan næsten ikke vente . Tror jeg må købe mig til en scanning inden, for der er jo alt for lang tid til. Hehe
Ja jeg kan næsten ikke vente . Tror jeg må købe mig til en scanning inden, for der er jo alt for lang tid til. Hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Milla- skriver: Kan jeg godt forstå.Vi har været til to 3D-scanninger efter MD- det var også helt fantastisk.
Kan jeg godt forstå.Vi har været til to 3D-scanninger efter MD- det var også helt fantastisk.
Det tror jeg også vi skal Tror jeg ender med at blive scannet en hel del gange. Hvorfor ikke når nu man kan?!
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ih hvor skønt. Hvornår er det du er sat til?
Ih hvor skønt. Hvornår er det du er sat til?
Den 19 oktober Skal til MD på mandag så det er jeg spændt på.. Håber også alt er vel hos dig..
Mullepigen86 skriver: Den 19 oktober Skal til MD på mandag så det er jeg spændt på.. Håber også alt er vel hos dig..
Ih hvor spændende
Ja alt er vel her Nu går der lige nogle uger før der skal ske noget igen, så mellemtiden vil jeg nok bruge på at motionere, evt. tage en scanning ekstra og så måske lidt shopping til baby, selv om jeg mentalt ikke helt er der endnu.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ih hvor spændende Ja alt er vel her Nu går der lige nogle uger før der skal ske noget igen, så mellemtiden vil jeg nok bruge på at motionere, evt. tage en scanning ekstra og så måske lidt shopping til baby, selv om jeg mentalt ikke helt er der endnu.
Lyder også rigtig hyggeligt. det er bare med at nyde det mens vi er der..
Mullepigen86 skriver: Lyder også rigtig hyggeligt. det er bare med at nyde det mens vi er der..
Præcis.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128