Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Jaaa også jeg Jeg holder på den kommer i Nov. Det siger min fornemmels mig. Nu må vi se om jeg får ret
Jaaa også jeg
Jeg holder på den kommer i Nov. Det siger min fornemmels mig. Nu må vi se om jeg får ret
Ja, det ville ikke være dårligt. Min søster og jeg var også de eneste der mente jeg ville føde i 2010! Og vi fik gudskelov ret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sakris skriver: Ja, det ville ikke være dårligt. Min søster og jeg var også de eneste der mente jeg ville føde i 2010! Og vi fik gudskelov ret
Hehe. Kvindelig intuition.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Tak søde Hvordan går det med dig?
Tak søde Hvordan går det med dig?
Her går det også rigtig godt.. Jeg er snart halvvejs så det er fantastisk..
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Så har vi været til NF scanning og bebs hyggede sig derinde. Tallene var fine og det var super fedt at høre hjertelyd. Damen havde desværre ret travlt, og det kunne vi godt mærke. Men alt i alt en hel fantastisk oplevelse at se den lille ligge og hygge sig, og nu at vide, at alt ser ud til at være i skønneste orden. Termin 30/11. Jubiiii jeg er lykkelig
Så har vi været til NF scanning og bebs hyggede sig derinde. Tallene var fine og det var super fedt at høre hjertelyd.
Damen havde desværre ret travlt, og det kunne vi godt mærke. Men alt i alt en hel fantastisk oplevelse at se den lille ligge og hygge sig, og nu at vide, at alt ser ud til at være i skønneste orden.
Termin 30/11. Jubiiii jeg er lykkelig
Hvor er det dejligt at læse, at alt bare går godt og den lille har det dejligt Det er bare fantastisk at læse dine tråde, det giver håb
Mullepigen86 skriver: Her går det også rigtig godt.. Jeg er snart halvvejs så det er fantastisk..
Ih hvor skønt. Hvornår er det du er sat til?
dorthemus skriver:
-Milla- skriver: Hvor dejligt at høre at I havde en god oplevelse. Det er fantastisk at se den lille, som hygger sig inde i maven og vide at h*n har det godt. I skal glæde jer til md-scanningen, som også er en helt ubeskrivelig oplevelse.
Hvor dejligt at høre at I havde en god oplevelse. Det er fantastisk at se den lille, som hygger sig inde i maven og vide at h*n har det godt. I skal glæde jer til md-scanningen, som også er en helt ubeskrivelig oplevelse.
Ja jeg kan næsten ikke vente . Tror jeg må købe mig til en scanning inden, for der er jo alt for lang tid til. Hehe
Putomanen skriver: Hvor er det dejligt at læse, at alt bare går godt og den lille har det dejligt Det er bare fantastisk at læse dine tråde, det giver håb
Tak søde Er glad for at min historie giver håb
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128