Nf scanning <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

AnneH skriver:

Iiiiihhh hvor dejligt.

Glæder mig til min første scanning her 7. juni er godt nok nervøs for den. Men har gode fornemmelser for at det er som det skal være.

Jeg er sikker på at alt er som det skal være  Glæder mig SÅ meget til at følge dig, og til at høre hvordan det går d. 7/6. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Chalala85

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Så har vi været til NF scanning og bebs hyggede sig derinde. Tallene var fine og det var super fedt at høre hjertelyd.

Damen havde desværre ret travlt, og det kunne vi godt mærke. Men alt i alt en hel fantastisk oplevelse at se den lille ligge og hygge sig, og nu at vide, at alt ser ud til at være i skønneste orden.

Termin 30/11. Jubiiii jeg er lykkelig  

ihhh tillykke sveske. Det er bare så stort!! Håber snart jeg kan følge dig trop så vi kan trille vogne sammen

Anmeld

24. maj 2011

Chalala85 skriver:

ihhh tillykke sveske. Det er bare så stort!! Håber snart jeg kan følge dig trop så vi kan trille vogne sammen

Ja håber også at det er jeres tur nu  Synes jeg jo det har været længe. 

Anmeld

24. maj 2011

Chalala85

Ja håber også at det er jeres tur nu  Synes jeg jo det har været længe. 

Smiler.. det var nu kun fair du kom først MEN nu må jeg havde heldet i dene uge

Anmeld

24. maj 2011

Chalala85 skriver:

Smiler.. det var nu kun fair du kom først MEN nu må jeg havde heldet i dene uge

Jahhhh Din tur nu 

Anmeld

24. maj 2011

Leonora25

Tak. 

Håber også det går rigtig godt til din NF scanning. Det er jeg sikker på.

Jamen vi fik målt baby og målt nakkefolden. Vi kunne se arme ben, ansigt osv. Vi fik set hjerterytmen på skærmen, og hørte det samtidig. Meget højt og tydeligt!  Så det er jeg sikker på at du også kommer til. 

Nogle for skønnet køn, men vi ikke. Det gør mig så ikke noget da det kan være meget "gætteri" på det tidspunkt.  Og jeg helst ik vil vide det. Det er en kamp mellem manden og jeg, og vi skal have det at vide. 

Håber du kommer med en update når du har været afsted. 

Tak skal du have

Ejh, det lyder som en kæmpe oplevelse Øjh, hvor jeg glæder mig!! Tænk at der sker så meget på så få uger - det er nu ret fantastisk

Hvad angår køn, så tror jeg også det skal være en overraskelse, synes der er noget lidt hyggeligt/sjovt ved at folk kan gætte - og tror det bliver en endnu større oplevelse til fødslen

Jo, så er der selvfølgelig det at det er mest praktisk at vide kønnet i forhold til at skulle købe ting/ forberede, men på den anden side så har man en god grund til at gå amok ved januarudsalget ;-)

Men lad os nu se - kan være man ender med at blive rigtig nysgerrig når MD nærmer sig

Skal nok komme med en update imorgen 

Endnu engang tillykke

Anmeld

24. maj 2011

Leonora25 skriver:

Tak skal du have

Ejh, det lyder som en kæmpe oplevelse Øjh, hvor jeg glæder mig!! Tænk at der sker så meget på så få uger - det er nu ret fantastisk

Hvad angår køn, så tror jeg også det skal være en overraskelse, synes der er noget lidt hyggeligt/sjovt ved at folk kan gætte - og tror det bliver en endnu større oplevelse til fødslen

Jo, så er der selvfølgelig det at det er mest praktisk at vide kønnet i forhold til at skulle købe ting/ forberede, men på den anden side så har man en god grund til at gå amok ved januarudsalget ;-)

Men lad os nu se - kan være man ender med at blive rigtig nysgerrig når MD nærmer sig

Skal nok komme med en update imorgen 

Endnu engang tillykke

Tak  Sender de bedste tanker og ønsker Jeres vej  Glder mig til at høre hvordan det går 

Anmeld

24. maj 2011

BigBabyWish skriver:

Hvor går tiden dog bare stærkt, kan huske din debat om at du var blevet gravid som var det i går...

Kæmpe tillykke med den vellykkede NF scanning!

Ja det er virkelig gået hurtigt. Er 13+0 i morgen. Helt vildt!

Og tak 

Anmeld

24. maj 2011

CamillaValby skriver:

Weee sådan skatter. Har kun ventet på at du skulle skrive at at du havde været afsted Ihh hvor er jeg glad weehuuu

Også jeg  Det er bare fedt 

Anmeld

24. maj 2011

Laulund87 skriver:

Neeej hvor dejligt! Det er jo en milepæl!

Det var lige så fantastisk som jeg sagde ikke?

Jo 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.