Nogen der vil have en hund??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Meilby

signe. skriver:

Hunden er 8 mdr.. så måske TS ikke var klar oveer hun var gravid da de ansakaffede sig hunden? og ellers er det vel også fair at hun indrømmer de ikke har tid, i stedet for bare at lade den passe sig selv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

LotteGabriella

Vi har fundet en ny ejer til Buller

hvor dejligt, held og lykke til ham

Anmeld

24. maj 2011

Meilby

Wimmie skriver:

Nu skal hunden jo være omkring 2 måneder før man anskaffer sig den, og mon ikke de fleste ved at de er gravide i 5. måned?

Men jojo, der er jo mange faktorer jeg ikke kender til, men det ændrer ikke på det faktum at jeg synes det er lidt uansvarligt (sorry TS) at anskaffe sig en hund, have den et halvt års tid og så skaffe sig af med den igen. Sådan et lille væsen knytter sig jo til sin ejer.

Men naturligvis er det bedre at skaffe sig af med den end at beholde den og forsømme den og dens behov - til enhver tid

Nu er det jo ikke ensbetydende med at bare fordi man har et barn, kan man ikke have tid til hund også Som en anden skriver er det faktisk rigtig godt at lade barn vokse op med hund, hvis man ønsker at have hund

Synes det er flot at ts ser i øjnene at de ikke har tiden, og derfor forsøger at finde et hjem, som kan opfylde hundens behov

Anmeld

24. maj 2011

Faith

malenecl skriver:

Anmeld

24. maj 2011

SiLiMiMa

malenecl skriver:

JUBI!!

Håber, det er nogle søde mennesker, for han er da godt nok nuser!

heidi

Anmeld

24. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

malenecl skriver:

Ja han er så Jamen, han er ikke særlig stor. Jeg er 166 og han går mig til knæet ca.

Er han fuldvoksen? Åh jeg kunne godt tænkte mig at se ham live. Jeg skal dog lige flytte endnu endnu en hund bliver aktuel. Men hvis i ikke er af med ham når vi flytter så er jeg altså lidt solgt efter det billede du lagde op af ham.

Kan han mon med en Golden Retriever? 

Anmeld

4. juni 2012

Kami2122

jeg er meget intreserrede i og give ham et dejligt hjem hvor er han henne af

Anmeld

4. juni 2012

Isabella_mor

Kami2122 skriver:

jeg er meget intreserrede i og give ham et dejligt hjem hvor er han henne af

tråden er over et år gammel og hunden har fået ny ejer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.