amandamh skriver:
synes det er noget mærkeligt noget at diskutere om hvor vidt ts har anskaffet sig hunden før eller efter hun blev gravid osv. Det er vel ikke noget vi skal blande os i ?!
Jeg ville i hvert fald finde det ubehageligt hvis jeg skulle af med et kæledyr jeg holdt af og bare blev mødt med "hvorfor anskaffer du dig et dyr når du ved du er gravid og børn kræver tid og hund kræver tid" ..
Forstår det ikke .. Ved ikke om ordet "belærende" er forkert i denne sammenhæng ( er måske lidt amalie) 
men det er da netop interessant hvorfor man anskaffer sig et dyr for at afskaffe sig med det igen, hvad har ændret sig? Er det hunden der har gjort noget som gør de ikke føler de har tid til den ? Er deres barn mega kolikt der gør at deres overskud er lige med nul og derfor føler for at give hunden et nyt hjem?
Det er altså vigtige oplysninger for at sikre en hund bedst muligt.. arbejder i hunde-faget næsten 80 timer pr mdr ved siden af mit studie så møder rigtig mange hunde og rigtig mange folk så skulle jeg f.eks kunne hjælpe ts er det da nødvendigt at kende de ting da de er med til at præge hundens identitet og det kan sku være svært at ændre ved en ny ejer 
Og ja jeg arbejder meget, tilgengæld har jeg mine hunde med på job ofte og ellers bliver de sat af til legetimer hos deres "mormor" så de ikke skal være alene, men det er et liv vi har valgt jo 
Anmeld