Nogen der vil have en hund??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

malenecl

signe. skriver:

Hunden er 8 mdr.. så måske TS ikke var klar oveer hun var gravid da de ansakaffede sig hunden? og ellers er det vel også fair at hun indrømmer de ikke har tid, i stedet for bare at lade den passe sig selv...

Var klar over at jeg var gravid, men troede faktisk helt seriøst at vi ville have tid til det. Men, vil så hellere sige det som det er, i stedet for at finde på noget. Vi har desværre ikke tid til ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Wimmie

signe. skriver:

Hunden er 8 mdr.. så måske TS ikke var klar oveer hun var gravid da de ansakaffede sig hunden? og ellers er det vel også fair at hun indrømmer de ikke har tid, i stedet for bare at lade den passe sig selv...

Nu skal hunden jo være omkring 2 måneder før man anskaffer sig den, og mon ikke de fleste ved at de er gravide i 5. måned?

Men jojo, der er jo mange faktorer jeg ikke kender til, men det ændrer ikke på det faktum at jeg synes det er lidt uansvarligt (sorry TS) at anskaffe sig en hund, have den et halvt års tid og så skaffe sig af med den igen. Sådan et lille væsen knytter sig jo til sin ejer.

Men naturligvis er det bedre at skaffe sig af med den end at beholde den og forsømme den og dens behov - til enhver tid

Anmeld

24. maj 2011

signe.

malenecl skriver:

Var klar over at jeg var gravid, men troede faktisk helt seriøst at vi ville have tid til det. Men, vil så hellere sige det som det er, i stedet for at finde på noget. Vi har desværre ikke tid til ham

forstår dig udemærket vi har 2 hunde, men bor også på en landejendom, så vi er ikke så afhængige af at kunne gå tur med dem, da de render frit

Anmeld

24. maj 2011

Carl-Emil's mor

malenecl skriver:

Jamen, når vi har gået en tur på stranden med ham fx så sover han hele aften og det virker da til at være nok . derfor jeg skrev det

han er 8 måneder, han vokser, hans krop udvikler sig så er man hurtig træt.. ligesom når man er teenager.. slå racerne op og læs hvad der står om dem og inkluder det i din tekst således tager du bedst ansvar for at han kan få en blivende fremtid et sted

Anmeld

24. maj 2011

Shibby

Nu kunne det have været at TS rent faktisk havde haft tid til hunden, man ved bare aldrig hvilket type barn man får,eller hvordan man kordinere tiden hvis ikke man har overskud til andet end sit nye liv som forældre. Som oftest kommer det bag på folk hvor stor en omvæltning det egentlig er. Det er bedre at anerkende end at ty til aflivning eller glemme hunden.

Jeg kan sætte en efterlysning på en ny ejer igang på min seer profil hvis du giver mig et navn du kan kontaktes på. Det er hvertfald et forsøg værd

Anmeld

24. maj 2011

Faith

malenecl skriver:

Vi har 2 hunde som vi anskaffede os før vi fik tvillingerne. Det er sommetider hårdt, men vi har bare besluttet os for at det skal kunne lade sig gøre. Hundene var her først og skal ikke droppes fordi familien udvides. Men det er selvfølgelig ikke alle der føler de har overskuddet til både barn og hund.

Håber du finder et godt hjem til den, det fortjener den.

Anmeld

24. maj 2011

Dictes mor

malenecl skriver:

Sådan, det har jeg al respekt for. Mange siger det er allergi osv. Du skal have ros for at være ærlig. Det er en lækker blanding og en smuk hund, jeg sprang helt sikkert på, hvis ikke det er fordi min mand har forbudt mig flere hunde og fordi at vi på et tidspunkt skal have en nummer to, og så tror jeg ikke, at jeg kan nå at træne med to hunde. Men en lækker hund, det er det i hvert fald!

Anmeld

24. maj 2011

Dictes mor

Dictes mor skriver:

Sådan, det har jeg al respekt for. Mange siger det er allergi osv. Du skal have ros for at være ærlig. Det er en lækker blanding og en smuk hund, jeg sprang helt sikkert på, hvis ikke det er fordi min mand har forbudt mig flere hunde og fordi at vi på et tidspunkt skal have en nummer to, og så tror jeg ikke, at jeg kan nå at træne med to hunde. Men en lækker hund, det er det i hvert fald!

Øhhh når jeg skriver nummer to, så mener jeg barn ikke hund

Anmeld

24. maj 2011

malenecl

Shibby skriver:

Nu kunne det have været at TS rent faktisk havde haft tid til hunden, man ved bare aldrig hvilket type barn man får,eller hvordan man kordinere tiden hvis ikke man har overskud til andet end sit nye liv som forældre. Som oftest kommer det bag på folk hvor stor en omvæltning det egentlig er. Det er bedre at anerkende end at ty til aflivning eller glemme hunden.

Jeg kan sætte en efterlysning på en ny ejer igang på min seer profil hvis du giver mig et navn du kan kontaktes på. Det er hvertfald et forsøg værd

Lige præcis. Vi vidste ikke at det ville tage så meget af vores tid.

Må du meget gerne! Jeg sender lige nummeret i en PB.

Anmeld

24. maj 2011

Carl-Emil's mor

smillaluna skriver:

Vi har 2 hunde som vi anskaffede os før vi fik tvillingerne. Det er sommetider hårdt, men vi har bare besluttet os for at det skal kunne lade sig gøre. Hundene var her først og skal ikke droppes fordi familien udvides. Men det er selvfølgelig ikke alle der føler de har overskuddet til både barn og hund.

Håber du finder et godt hjem til den, det fortjener den.

eeeeeeelsker din holdning og deler den 10000000000000% fordi sådan er den også herhjemme.. vi har også valgt at bo væk fra centrum i en by for at kunne give vores hunde de bedst mulige vilkår da det betyder mere for os end at vi kun har 5 min til Helsingør by.. Men vi er alle forskellige men her der bliver vores hunde nu også uanset hvad fordi det skal de...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.