Bedste banevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Jonna1979

mortilj skriver:

Den hænger ikke overhovedet..

den har nu være brugt hver dag i 12 mdr, jeg kører med bussen hver dag, handler STORT ind i den hvor der er pose både i kassen og under vognen mindst 3 gange om måneden..

Der er intet med den, jeg har haft et knirkende hjul tog ud i ønskebørn og fik den fikset.. det var fordi at det gummi der sidder rundt om hjulene, altså selve dækket sad løst, så det limede de fast..

Jeg elsker min vogn, og fortryder ikke at jeg solgte min odder og købte denne istedet.. Det er en langt bedre vogn i mine øjne..

det er jeg rigtig glad for at høre jeg glæder mig til at skulle ud og trille med min

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

An&Jo

Jonna1979 skriver:

det er jeg rigtig glad for at høre jeg glæder mig til at skulle ud og trille med min

Det med at de begyndte at hænge vil jeg skyde på var begynder vanskeligheder..

Selvom emmaljungas fabrik har eksisteret i mange år, så har de hovedsagligt produceret klapvogne og kombivogne som jo var dem der blev solgt i sverige.. derfor har de ikke haft den nødvendige ekspertise i at lave nogle højere stel med en længere kasse, og det gik så galt for dem.. Men de fejl har de for længst fået rettet, folk sender jo deres vogne ind hvis de fejler noget, og så finder de ud af hvor fejlen er og så retter de det.. ligesom ethvert andet firma..

Anmeld

24. maj 2011

2babygirls

DLM skriver:

den har jeg også og den er super go

Nemlig, den bedste vogn ever

Anmeld

24. maj 2011

LuciaLiann

MissBee skriver:

De ser rigtige fine ud  kan godt li de er farverige og tilmed lidt billige

Jeg er i hvert fald faldet fuldstændig for dem.. og de er perfekte til to på SU da du både har barnevogn og klapvogn der...

og når så engang nr 2 evt melder sig har man måske lidt flere penge og kan købe f.eks en odder eller emmaljunga.. for ja de flip-flap vogne holder nok ikke til helt så mange børn som en odder gør.. men hvis man holder dem rene mellem hjulene så tror jeg ikk der sker noget der...

og kan bare godt lide det med farverne så de ikke ligner alle andre...

Anmeld

28. maj 2011

Anonym

Den bedste vogn er Trille Giganten. Dejlig rumlig barnevogn. Alu stel super dejligt også er den super let at pakke sammen så den intet fylder. Har også ventilerbarebund

Anmeld

28. maj 2011

jlp90

Hej. Først købte vi en brio sing, som er en kombi vogn hvor man kan købe klapvognsdelen med. Den blev dog hurtigt for lille efter cirka 6 måneder. Dernæst købte vi en brio kompakt plus hvilket er en barnevogn i fuld længde som kan være i selv den mindste bil. Denne købte vi fordi vi troede at Lærke skulle bruge en vogn i dagplejen til at sove til middag i, vi har dog senere valgt at hun skal i vuggestue og derfor ikke skal have barnevogn med. Det jeg vil sige er husk at tænke alle behov i gennem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.