Bedste banevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.159 visninger
25 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. maj 2011

MissBee

Hvad er den bedste barnevogn?? skriv gene fordele og ulemper?

Jeg har de krav at den skal være nem og mobil, kunne foldes så den kan komme med i bilen og være pæn at se på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

An&Jo

Emmaljunga big star supreme uniq..

Det er for mig den bedste barnevogn på markedet.. Jeg havde en odder inden og var bestemt ikke imponeret..

Min vogn kan pakkes sammen til et minimum, den vejer næsten ingenting, har thermobase bund, flot design, nem at skille ad og pakke sammen, ja har faktisk kun gode ting at sige om den..

For MIG er den vogn den bedste, men derfor behøver den ikke at være det for dig..

Anmeld

24. maj 2011

MissBee

Den ser rigtig fin ud, men hvad med svinghjul foran? gør det ikke det hele lettere?

som på Teutonia Barnevogn  også fundet hos babysam....

Anmeld

24. maj 2011

2babygirls

MissBee skriver:

Hvad er den bedste barnevogn?? skriv gene fordele og ulemper?

Jeg har de krav at den skal være nem og mobil, kunne foldes så den kan komme med i bilen og være pæn at se på.

ÆLSKER min Odder victory på x-stream stel.
Den er sort med råhvid kant !!!

Skide nem at smide ind i bilen, og fylder næsten intet når du piller hjulene+aksen af.

Den har et elegant look, og nem at gå med. Styret kan indstilles i mange højder.

Har desværre kun et fælles billede
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. maj 2011

LC

Tror der er rigtig stor forskel på hvilken barnevogn, der er bedst alt efter dine behov...

Som udgangs punkt kan alle barnevogne jo klappes sammen og smides ind i en bil. Her er spørgsmålet så hvor stor bilen er....

Nogle bor i lejlighed, og her er det smartes med en meget lille barnevogn, så den ikke er tung hvis den skal op og ned af trapper, eller at den helst ikke skal fylde for meget i opgangen.

Modsat så foretrækker jeg selv at finde en meget stor barnevogn, primært fordi så er det nemmere at have søskendesæde på, barnevognen.

Og sving hjul foran er praktisk i byen, til at have med i busser osv.. Men ikke optimalt til en gå tur i skoven, så er de lidt større hjul bedre.

Anmeld

24. maj 2011

MissBee

LC skriver:

Tror der er rigtig stor forskel på hvilken barnevogn, der er bedst alt efter dine behov...

Som udgangs punkt kan alle barnevogne jo klappes sammen og smides ind i en bil. Her er spørgsmålet så hvor stor bilen er....

Nogle bor i lejlighed, og her er det smartes med en meget lille barnevogn, så den ikke er tung hvis den skal op og ned af trapper, eller at den helst ikke skal fylde for meget i opgangen.

Modsat så foretrækker jeg selv at finde en meget stor barnevogn, primært fordi så er det nemmere at have søskendesæde på, barnevognen.

Og sving hjul foran er praktisk i byen, til at have med i busser osv.. Men ikke optimalt til en gå tur i skoven, så er de lidt større hjul bedre.

Bor i byen og her tænker jeg netop at det er praktisk.

Jeg bor i lejlighed med elevator men den skal stadig stå i opgangen så tænker at en lille er bedst..

Anmeld

24. maj 2011

MissBee

Tina&Martin skriver:

ÆLSKER min Odder victory på x-stream stel.
Den er sort med råhvid kant !!!

Skide nem at smide ind i bilen, og fylder næsten intet når du piller hjulene+aksen af.

Den har et elegant look, og nem at gå med. Styret kan indstilles i mange højder.

Har desværre kun et fælles billede

Det er den til højre ik?

Den ser da også fin ud, men mangler de der svinghjul...  

Anmeld

24. maj 2011

LuciaLiann

Jeg er selv fuldstændig faldet for disse kombivogne

www.flip-flap.dk

de fleste er med svingbare forhjul og fås i 50? forskellige farver.. sys faktisk de er ret fede.. det er i hvert fald sådan en vi skal have når engang det er... det er super godt til mig med en dårlig skulder at der er svinghjul.. og så hverken vejer eller fylder de ret meget når de er klappet sammen...

Anmeld

24. maj 2011

2babygirls

MissBee skriver:

Det er den til højre ik?

Den ser da også fin ud, men mangler de der svinghjul...  

Jo det er den til højre

Hmm spurgte du ikke efter en barnevogn?? for der vil jeg SLET ikke have svinghjul... vil jeg heller ikke på min klapvogn. Så hellere købe en billigere klapvogn hvis jeg skal ud i folkemylder.

Anmeld

24. maj 2011

MissBee

Tina&Martin skriver:

Jo det er den til højre

Hmm spurgte du ikke efter en barnevogn?? for der vil jeg SLET ikke have svinghjul... vil jeg heller ikke på min klapvogn. Så hellere købe en billigere klapvogn hvis jeg skal ud i folkemylder.

Forstår ikke hvad du mener med "hmm spurgte du ikke efter en barnevogn"?

Hvorfor kan du ikke lide svinghjul?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.