Bedste banevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

MissBee

LuciaLiann skriver:

Jeg er selv fuldstændig faldet for disse kombivogne

www.flip-flap.dk

de fleste er med svingbare forhjul og fås i 50? forskellige farver.. sys faktisk de er ret fede.. det er i hvert fald sådan en vi skal have når engang det er... det er super godt til mig med en dårlig skulder at der er svinghjul.. og så hverken vejer eller fylder de ret meget når de er klappet sammen...

De ser rigtige fine ud  kan godt li de er farverige og tilmed lidt billige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

2babygirls

MissBee skriver:

Forstår ikke hvad du mener med "hmm spurgte du ikke efter en barnevogn"?

Hvorfor kan du ikke lide svinghjul?

For mig er en barnevogn med fire fastmonterede hjul som ikke svinger.
Kan ikke lide svinghjul fordi jeg synes det forringer varen, og samler støv og skidt og ødelægger tilsidst "låsen" for at de ikke svinger

Anmeld

24. maj 2011

chael

MissBee skriver:

Hvad er den bedste barnevogn?? skriv gene fordele og ulemper?

Jeg har de krav at den skal være nem og mobil, kunne foldes så den kan komme med i bilen og være pæn at se på.

Odder zip, på x-Dream stel.

*Camilla 21+6

Anmeld

24. maj 2011

DLM

Tina&Martin skriver:

ÆLSKER min Odder victory på x-stream stel.
Den er sort med råhvid kant !!!

Skide nem at smide ind i bilen, og fylder næsten intet når du piller hjulene+aksen af.

Den har et elegant look, og nem at gå med. Styret kan indstilles i mange højder.

Har desværre kun et fælles billede

den har jeg også og den er super go

Anmeld

24. maj 2011

Anonym

Når jeg engang skal have børn vil jeg have Trille Gigant eller Odder på X-dream stel.

Hvis jeg nogensinde skulle have en kombivogn ville jeg vælge  emmaljunga edge duo combi.

Anmeld

24. maj 2011

MissBee

takker for svar. Det giver bestemt stof til eftertanke...

Anmeld

24. maj 2011

Maja_4000

chael skriver:

Odder zip, på x-Dream stel.

*Camilla 21+6

Enig ! Den er fantastisk

Anmeld

24. maj 2011

Jonna1979

mortilj skriver:

Emmaljunga big star supreme uniq..

Det er for mig den bedste barnevogn på markedet.. Jeg havde en odder inden og var bestemt ikke imponeret..

Min vogn kan pakkes sammen til et minimum, den vejer næsten ingenting, har thermobase bund, flot design, nem at skille ad og pakke sammen, ja har faktisk kun gode ting at sige om den..

For MIG er den vogn den bedste, men derfor behøver den ikke at være det for dig..

den har vi også bestilt har du problemer med den hænger???? det har emmaljunga vist tendens til men måske de har fikset det

Anmeld

24. maj 2011

An&Jo

Jonna1979 skriver:

den har vi også bestilt har du problemer med den hænger???? det har emmaljunga vist tendens til men måske de har fikset det

Den hænger ikke overhovedet..

den har nu være brugt hver dag i 12 mdr, jeg kører med bussen hver dag, handler STORT ind i den hvor der er pose både i kassen og under vognen mindst 3 gange om måneden..

Der er intet med den, jeg har haft et knirkende hjul tog ud i ønskebørn og fik den fikset.. det var fordi at det gummi der sidder rundt om hjulene, altså selve dækket sad løst, så det limede de fast..

Jeg elsker min vogn, og fortryder ikke at jeg solgte min odder og købte denne istedet.. Det er en langt bedre vogn i mine øjne..

Anmeld

24. maj 2011

Fru Aagaard

Odder Victory på x-dream stel ...

Det er i hvert fald vores farvorit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.