Hulahop ring - fuck det er svært....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Muttitil1+1

Albertesmor skriver:

de anbefaler den på 1,7 kilo til de fleste dem med mindre vægt er til folk med rygproblemer  og dem der er mindre end 1.60 m

Det skal jeg ikke kunne sige... jeg stoppede i sportsforretning for et års tid siden og der anbefalede vi normalt dem på 1.5kg til de fleste - det er lidt voldsomt at starte ud med 1.7kg, hvis man ikke har trænet mavemuskler i lang tid, men igen man må jo ikke bruge dem mere end et par minutter ad gangen i starten

Og så er der forskel fra mærke til mærke i forhold til hvad der anbefales - men hvis powerhoops? skriver man sagtens kan lægge ud med 1.7kg så må vi tro på dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Anne85

Jeg har en af dem med vægte i - og den er meget nemmere end en almindelig hulahopring - og det er super god motion
Har dog kun givet 100 kr for den i super brugsen - har også set dem i sportigan til omkring 100 kr

Anmeld

24. maj 2011

Novbaby

Den med vægte i gav mig de vildeste blå mærker på hofterne ved ikke om det er mig der er en svækling, men hooold kæft det gør ondt

Anmeld

24. maj 2011

BabyMus

Der ligger en vejledning i hvoran man bruger dem inde på deres hjemmeside. Så det kan man jo lige kigge på og se om man gør det rigtigt. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.