Hulahop ring - fuck det er svært....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Fru.Mäes <3

Noahmor skriver:

Der er himmelvid forskel på de to slags ringe. Jeg vil vove den påstand at alle kan bruge en powerhoop.

Til gengæld får man satans ondt i maven af dem, fordi der er sådan nogle buler, der nærmest slår fedtet ud af maven.

Men efter et stykke tid er man vel hærdet og toplækker til sommeren. 

Osse sådan en HULAHOP nørd som jeg, kan finde ud af det

Har godt hørt man fik ondt i maven af den, og endda lidt blå mærker de første par gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Muttitil1+1

Jeg har arbejdet i en sportsforretning, så er jo lidt miljøskadet

Dem med vægte er MEGET lettere at anvende end de almindelige fra BR - dem kan jeg nemlig heller ikke finde ud af hehe

Men de er lavet med 1.2kg , 1.5 kg og 1.7 kg - og man skal altså passe på for de kan give blå mærker!!! Så hvis man ikke er vant til at træne mavemuskler skal man nøjes med den på 1.2kg - den på 1.7kg er til de virkelig hærdede - bare lige til orientering

Men hvis man kan få nogen hvor man kan sætte mere vægt på, er det da helt genialt så man kan opbygge sine muskler på den mest sunde måde - men fantastisk træning det er det! Så pengene er ikke spildt hvis man bare husker at bruge den

fra Nadia

Anmeld

24. maj 2011

Fru.Mäes <3

NadiaSK skriver:

Dem med vægte er MEGET lettere at anvende end de almindelige fra BR - dem kan jeg nemlig heller ikke finde ud af hehe

Men de er lavet med 1.2kg , 1.5 kg og 1.7 kg - og man skal altså passe på for de kan give blå mærker!!! Så hvis man ikke er vant til at træne mavemuskler skal man nøjes med den på 1.2kg - den på 1.7kg er til de virkelig hærdede - bare lige til orientering

Men hvis man kan få nogen hvor man kan sætte mere vægt på, er det da helt genialt så man kan opbygge sine muskler på den mest sunde måde - men fantastisk træning det er det! Så pengene er ikke spildt hvis man bare husker at bruge den

fra Nadia

Fint med lidt info fra SKADEDE mennesker

AMEN, så skal jeg bare ud og have fat i én altså!! For VIL så gerne lære det, og ikke mindst træne maven lidt på den måde

Tusind tak

Anmeld

24. maj 2011

slettet_7530

FrøkenHedegaard skriver:

1,5 min. det er sku da flot  NÅR sku aldrig derop tror jeg! Opgiver inden

ork jo træning.

Men pas på hvis du køber en powerhoop for den gør nallerfar at få over tæerne.

Man må kun træne maks 2 minutter af gange i starten når man træner med powerhoopen da den giver blå mærker på mave og ryg

Anmeld

24. maj 2011

slettet_7530

fra Nadia

de anbefaler den på 1,7 kilo til de fleste dem med mindre vægt er til folk med rygproblemer  og dem der er mindre end 1.60 m

Anmeld

24. maj 2011

Fru.Mäes <3

Albertesmor skriver:

ork jo træning.

Men pas på hvis du køber en powerhoop for den gør nallerfar at få over tæerne.

Man må kun træne maks 2 minutter af gange i starten når man træner med powerhoopen da den giver blå mærker på mave og ryg

AMEN, så skal jeg altså ud og have fat i en når der kommer løn på kontoen her til juni..

Bare den skide tynde hulahopring jeg har nu - gør faktisk en smule ondt at få over tæerne!! Så skal vist have træningsko på de første MANGE gange med en ny powerhoop

Anmeld

24. maj 2011

slettet_7530

FrøkenHedegaard skriver:

AMEN, så skal jeg altså ud og have fat i en når der kommer løn på kontoen her til juni..

Bare den skide tynde hulahopring jeg har nu - gør faktisk en smule ondt at få over tæerne!! Så skal vist have træningsko på de første MANGE gange med en ny powerhoop

psstt de har nogel på bud i Netto fra torsdag til 149,00 med en vægt der siger 1,2 kilo

Anmeld

24. maj 2011

Fru.Mäes <3

Albertesmor skriver:

psstt de har nogel på bud i Netto fra torsdag til 149,00 med en vægt der siger 1,2 kilo

HALLØJSA, så skal jeg da i NETTO på torsdag, LIGE fra morgenen af da!!! TAKKER

Anmeld

24. maj 2011

CamillaSoefelt

De har den på tilbud i netto fra torsdag af, til 149.- . Og de tunge af dem er super nemme og styre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.