Hulahop ring - fuck det er svært....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.900 visninger
23 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Fru.Mäes <3

... Jeg ønskede mig en af disse FEDE hulahop ring med vægte i fødselsdagsgave - men det fik jeg sku ikke!!

Så tænkte... "BUM BUM Rikke, hvis du nu IKKE kan finde ud af det der hulla, så er det dumt at bruge så mange penge på sådan én"

Så jeg købte mig en god GAMMELDAWS hulahop ring fra Fætter BR - i PINK!!

Er du CRAZY, jeg stinker MAX ti det!!! Kan slet slet ikke finde ud af det, KÆFT det er svært!! Min krop vil slet ikke smarbejde AT ALL!!!
Men til gengæld er Felix underholdt til skyerne, han SKRÆLD griner hver gang ringer falder til jorden.. Så lidt har den da gjort godt!

Er der nogen af jer DEJLIGE kvinder som har sådan en med vægte, som bare STYRER til det?

Krams Rikke, hende som IKKE kan hulahoppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

TbCp

Er det sådan en med vand i eller?

Jeg er faktisk ret god til det hvis jeg selv skal sige det (og det skal jeg jo ), både med en almindelig og en af dem med vand i

Anmeld

24. maj 2011

slettet_7530

Det skulle efter sigende være lettere at bruge dem med vægte, men jeg er også en spade til det

Anmeld

24. maj 2011

Fru.Mäes <3

TbCp skriver:

Er det sådan en med vand i eller?

Jeg er faktisk ret god til det hvis jeg selv skal sige det (og det skal jeg jo ), både med en almindelig og en af dem med vand i

Arh, tror ikke der var vand i den jeg kiggede på - det er sådan en hvor man kan udskifte vægtene også er de i alle mulige farver...

SEJT, ville gerne jeg kunne finde ud af det

Anmeld

24. maj 2011

TbCp

FrøkenHedegaard skriver:

Arh, tror ikke der var vand i den jeg kiggede på - det er sådan en hvor man kan udskifte vægtene også er de i alle mulige farver...

SEJT, ville gerne jeg kunne finde ud af det

Dem kender jeg slet ikke...

Anmeld

24. maj 2011

9510

Jeg vil næsten sige at den med vægt i er nemmere end de plastik nogen fra BR

Anmeld

24. maj 2011

Fru.Mäes <3

Albertesmor skriver:

Det skulle efter sigende være lettere at bruge dem med vægte, men jeg er også en spade til det

NÅHH, det vidste jeg ikke - troede måske det var nemmere, jo lettere den var..

AMEN, så er jeg ikke den eneste der er en spade til det!!

Ej, igår lykkedes det mig at køre den en enkelt gang rundt! Men det var så osse DET!!

Anmeld

24. maj 2011

slettet_7530

FrøkenHedegaard skriver:

NÅHH, det vidste jeg ikke - troede måske det var nemmere, jo lettere den var..

AMEN, så er jeg ikke den eneste der er en spade til det!!

Ej, igår lykkedes det mig at køre den en enkelt gang rundt! Men det var så osse DET!!

Mit understel vil slet ikke makke ret  det højeste jeg har været oppe er ca 1,5 minut

Anmeld

24. maj 2011

Noahmor

FrøkenHedegaard skriver:

... Jeg ønskede mig en af disse FEDE hulahop ring med vægte i fødselsdagsgave - men det fik jeg sku ikke!!

Så tænkte... "BUM BUM Rikke, hvis du nu IKKE kan finde ud af det der hulla, så er det dumt at bruge så mange penge på sådan én"

Så jeg købte mig en god GAMMELDAWS hulahop ring fra Fætter BR - i PINK!!

Er du CRAZY, jeg stinker MAX ti det!!! Kan slet slet ikke finde ud af det, KÆFT det er svært!! Min krop vil slet ikke smarbejde AT ALL!!!
Men til gengæld er Felix underholdt til skyerne, han SKRÆLD griner hver gang ringer falder til jorden.. Så lidt har den da gjort godt!

Er der nogen af jer DEJLIGE kvinder som har sådan en med vægte, som bare STYRER til det?

Krams Rikke, hende som IKKE kan hulahoppe

Der er himmelvid forskel på de to slags ringe. Jeg vil vove den påstand at alle kan bruge en powerhoop.

Til gengæld får man satans ondt i maven af dem, fordi der er sådan nogle buler, der nærmest slår fedtet ud af maven.

Men efter et stykke tid er man vel hærdet og toplækker til sommeren. 

Anmeld

24. maj 2011

Fru.Mäes <3

Albertesmor skriver:

Mit understel vil slet ikke makke ret  det højeste jeg har været oppe er ca 1,5 minut

1,5 min. det er sku da flot  NÅR sku aldrig derop tror jeg! Opgiver inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.