Jeg fik denne besked på Mors dag på telefonen, da jeg var på Malta og far og søn var hjemme i Danmark:
" Det er mors dag. Det er en stor dag for en lille mand som mig. Jeg elsker dig mor, du gør min verden stor og eventyrlig. Jeg håber du har det godt og jeg glæder mig til at vi forenes igen. Din søn, Elias"
Jeg gik på et marked med de unge jeg havde ansvaret for og græd af lykke og savn 
Elias' farmand fik denne bog idag, kunne ikke vente
/p>
For altid Min far. (Billede vedhæftet)
Der står;
En far er en mand, der kan gøre det meste godt igen med et knus.
Jeg må takke dig for alt det du har givet mig. Din latter, din tålmodighed, din venlighed, dit venskab.
En far kan være en helt almindelig mand, der bliver til en helt, gennem ansvarlighed og kærlighed.
Børn har en tendens til at tage deres far for givet. Men idag vil jeg sige dig tak - for alle de ting vi gjorde sammen, da jeg var ganske lille - for latteren, og tålmodigheden og den stille hygge. Tak far!
Fædre kan gøre en gåtur til et eventyr når du er lille. Det ændrer for altid din måde at opfatte livet på.
FAR, du er stærk og klog og fuld af latter. Aldrig afviser du livet som værende banalt.
Tak for alt det du har lært mig, far. - at iagttage mere omhyggeligt, at tænke mere klart, at finde glæden og fornøjelsen ved både de helt små og de helt store oplevelser i livet.
Han giver dig tillid og tryghed
En far er de hænder, der holder sikkert om dig. Tiden går, men din kærlighed vakler aldrig, falmer aldrig. Du er så dyrebar, så nødvendig i mit liv som når jeg løber ind i dine åbne arme - lykkelig og tryg.
Du troede på mig
Tak fordi du altid har været overbevist om at jeg kan gøre alt det jeg går helhjertet ind for.
Det er sørgeligt når vi opdager at fædre kan fejle. Men når vi har overvundet chokket ser vi sandheden. Fædre har et skær af fortryllelse over sig. De er ikke mere almindelige mænd.
En klog far giver gode egenskaber videre. Mod, koncentrationsevne, selvdisciplin, opmuntring til entusiasme, et nysgerrigt sind, blidhed, venlighed, tålmodighed, opmærksomhed og kærlighed.
Mange ting ændrer sig i livet, mange drømme går ikke i opfyldelse. Men det betyder ikke noget så længe vores fædre elsker os og vi elsker dem.
Fædre viser os den store verden for første gang. Højt oppe på deres skuldre svajer vi lidt, når de går, vi ser deres mesterværk.
Barndommen rider hjem, halvt i søvne på fars skuldre. Jeg vil aldrig glemme det far.
Vi forvandles af vores fars kærlighed.
Jeg vil elske dig far, i al evighed.
Ikke noget at sige til at han blev rørt og kunne mærke kærligheden til sin søn svulme op og over indeni
Hans far er gået bort for mange pr siden, de fik to gode år sammen ud af mange ikke-så-gode.
Min egen far får lov til at følge mig op til min mand den. 2 juni 2011 og give mig bort