Farsdag d. 5 juni,-Gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Anne85

Min dejlige mand får et par solbriller af ungerne og et par klovn JBS boxer shorts (dem kunne jeg ikke stå for - synes de var skide sjove ;-)) Og så tror jeg han får et gavekort til en middag og evt overnatning fordi han simpelten er verdens dejligste mand og fortjener at blive forkælet :-))
Og så skal jeg ha fundet på noget ungerne kan lave til ham - eller nok mest den store på 3 1/2 - at se ham være pave stolt over at aflevere en gave han selv har lavet er næsten gave nok i sig selv :-))

Min egen dejlige far mangler aldrig noget som helst - så mine søskende og jeg plejer at give ham en stor kurv med en masse lækkerier - special øl, et par gode flasker vin, lækkert chokolade osv. Sårn noget elsker han at få :-)) har dog også set at man kan få en "smart box" med fx whisky smagning, det kunne også være en ide.

Min mands far får en lidt kedelig gave - de skal ha nye have møbler og da vi skal til fødselsdag ved ham og min svigermor dagen før farsdag får de bare en samlet sum penge som tilskud til møblerne ;-))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Trine89

de sidste par år har min far ikke fået noget fra mig og min bror (vi køber normalt sammen) men der har ikke lige være penge til det, og han mangler jo aldrig noget heller, han kører lastbil og er kun hjemme i weekenderne, så det kan godt være svært at komme på noget. hehe.. 

og i år tror jeg også vi springer over og giver ham en liiidt større fødselsdags gave den 25 juni i stedet for, da han bliver 50.. 

Anmeld

27. maj 2011

Hasselnødden

Jeg fik denne besked på Mors dag på telefonen, da jeg var på Malta og far og søn var hjemme i Danmark: 

" Det er mors dag. Det er en stor dag for en lille mand som mig. Jeg elsker dig mor, du gør min verden stor og eventyrlig. Jeg håber du har det godt og jeg glæder mig til at vi forenes igen. Din søn, Elias"

Jeg gik på et marked med de unge jeg havde ansvaret for og græd af lykke og savn

Elias' farmand fik denne bog idag, kunne ikke vente /p>

For altid Min far. (Billede vedhæftet)

Der står;

En far er en mand, der kan gøre det meste godt igen med et knus.

Jeg må takke dig for alt det du har givet mig. Din latter, din tålmodighed, din venlighed, dit venskab.

En far kan være en helt almindelig mand, der bliver til en helt, gennem ansvarlighed og kærlighed.

Børn har en tendens til at tage deres far for givet. Men idag vil jeg sige dig tak - for alle de ting vi gjorde sammen, da jeg var ganske lille - for latteren, og tålmodigheden og den stille hygge. Tak far!

Fædre kan gøre en gåtur til et eventyr når du er lille. Det ændrer for altid din måde at opfatte livet på.

FAR, du er stærk og klog og fuld af latter. Aldrig afviser du livet som værende banalt.

Tak for alt det du har lært mig, far. - at iagttage mere omhyggeligt, at tænke mere klart, at finde glæden og fornøjelsen ved både de helt små og de helt store oplevelser i livet.

Han giver dig tillid og tryghed

En far er de hænder, der holder sikkert om dig. Tiden går, men din kærlighed vakler aldrig, falmer aldrig. Du er så dyrebar, så nødvendig i mit liv som når jeg løber ind i dine åbne arme - lykkelig og tryg.

Du troede på mig

Tak fordi du altid har været overbevist om at jeg kan gøre alt det jeg går helhjertet ind for.

Det er sørgeligt når vi opdager at fædre kan fejle. Men når vi har overvundet chokket ser vi sandheden. Fædre har et skær af fortryllelse over sig. De er ikke mere almindelige mænd.

En klog far giver gode egenskaber videre. Mod, koncentrationsevne, selvdisciplin, opmuntring til entusiasme, et nysgerrigt sind, blidhed, venlighed, tålmodighed, opmærksomhed og kærlighed.

Mange ting ændrer sig i livet, mange drømme går ikke i opfyldelse. Men det betyder ikke noget så længe vores fædre elsker os og vi elsker dem.

Fædre viser os den store verden for første gang. Højt oppe på deres skuldre svajer vi lidt, når de går, vi ser deres mesterværk.

Barndommen rider hjem, halvt i søvne på fars skuldre. Jeg vil aldrig glemme det far.

Vi forvandles af vores fars kærlighed.

Jeg vil elske dig far, i al evighed.

Ikke noget at sige til at han blev rørt og kunne mærke kærligheden til sin søn svulme op og over indeni  

Hans far er gået bort for mange pr siden, de fik to gode år sammen ud af mange ikke-så-gode.

Min egen far får lov til at følge mig op til min mand den. 2 juni 2011 og give mig bort  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. maj 2011

Lou87

Det er så skide svært og gi noget til mænd, de mangler aller'en'ski!
Men her bliver det nok til et par boxershorts med special brodering i kanten.. med "Verdens bedste..." foran og "Far ;-)" bagpå.

Min stedfar får nok noget øl, vin, snack af en art, og nok noget lign til svigerfar også.

Min rigtige far giver jeg ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.