Farsdag d. 5 juni,-Gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Findusinde

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal finde på.... Han synes ikke han mangler noget... Overvejer at give ham en ny postkasse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Sabina92

benjamins'mor skriver:

Uh, kigger lige med her. Mangler delme noget inspiration. 

Det samme med min "Far".. Han kan få en røv og trut i.. Han har ingengang set sit barnebarn eller sagt tillykke

Anmeld

27. maj 2011

Benjamins'mor

Sabina92 skriver:

Det samme med min "Far".. Han kan få en røv og trut i.. Han har ingengang set sit barnebarn eller sagt tillykke

Min far besøgte mig dog på sygehuset og var med til barnedåben. Men han snakkede så heller ikke til mig til barnedåben.

Anmeld

27. maj 2011

Caracatita

Ifølge den gamle tradition giver man sin far røde roser på "Fars dag"....hvis han er gået bort, pynter man graven med hvide roser.

Nelliker er blomsten til "Mors dag".

Anmeld

27. maj 2011

JulieE

Uha... jeg ved ikke helt hvad vi giver far her i huset. Måske bliver det en lækker deodorant og en smart t-shirt og så noget ungerne selv laver 

Min egen far tror jeg skal have en smartbox oplevelsegave (ølsmagning)og min svigerfar skal have nogle lækre grill ting bl.a en marinade krukke fra Bodum 

Anmeld

27. maj 2011

Chr-Hei

Min kære kæreste har allerede fået sin igår (ja ved det er tidligt) men står overfor en fødsel onsdag og der er kun 14 dages returret og tvivler på det lige er det man tænker på med en lille nyfødt så han fik den igår.. Der var dog en anden lille bagtanke med den.. Han fik et videro kamera og syntes jo det kunne være lidt sjovt have den med på sygehuset så vi kan optage vores kære søn allerede fra de første minutter som en minde...

Så et videokamera blev det til her

Anmeld

27. maj 2011

lukasmor

Det er både fars dag og min fødseldag så min kæreste og jeg bytter bare gaver Jeg havde tænkt at lave en "verdens bedste far" billedramme med billeder af ham og Lukas og så købe noget ved siden af. Ved endnu ikke hvad det skal være

Anmeld

27. maj 2011

twinny

min "far" får en god flaske rødvin...  Det er ikk noget vi går vildt meget op i...

Anmeld

27. maj 2011

Lone Jakobsen

min mand får en bog med steven King der hedder "under kuplen".

Anmeld

27. maj 2011

Caroline86

Holbæktrunten skriver:

Ingenting... vi går ikke op i det der  Vi forkæler hellere hinanden i hverdagen, i stedet for én bestemt opreklameret dag. Fx var vi i biffen i søndags - dejligt!

sådan har vi det også

vi fejrer hinanden hver dag i stedet for de der opdigtede mærkedage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.