Farsdag d. 5 juni,-Gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.165 visninger
43 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Shibby

Jer med fædre til jeres børn,-Hvad giver i jeres far eller børns far i fars dags gave d. 5 juni?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

betski

Shibby skriver:

Jer med fædre til jeres børn,-Hvad giver i jeres far eller børns far i fars dags gave d. 5 juni?

Min far får en rigtig god Amerone Vin

Anmeld

24. maj 2011

NinaNymannMadsen

min kæreste får ikk noget. jeg fik intet på morsdag af min datter/kæreste da han mener at hun ikk er stor nok til selv at købe en gave. men tror nu alligevel jeg får asta til at lave en ting til ham hun elskker at tegne.
til min egen far ved jeg ikk endnu det bliver nok noget hjemmelavet lige som min mor fik.

Anmeld

24. maj 2011

Holbæktrunten

Ingenting... vi går ikke op i det der  Vi forkæler hellere hinanden i hverdagen, i stedet for én bestemt opreklameret dag. Fx var vi i biffen i søndags - dejligt!

Anmeld

24. maj 2011

Englebassen82

Vi tager til car event i Roskilde på fars dag... Det er lige noget for netop farmand og dreng.. så det er jo super..

Anmeld

24. maj 2011

Nessie

Min far kan godt lide Whisky, så det kan være han får det.

Manden havde fødselsdag i går, og mangler ingenting
Så jeg er på totalt bar bund

Anmeld

24. maj 2011

Mikkel's mor <3

Shibby skriver:

Jamen min kæreste får en foto collage af Mikkel, og noget chokolade.
men hvad min far skal have aner jeg ikke endnu, håber mine brødre finder på en fix ide

Anmeld

24. maj 2011

Nadia&Daniel

Min mand giver hans far en masse sodavandsis - dem elsker han.. Vi har købt 72 stk

Vi har valgt at spring over i vores egen lille familie - da vi har lejlighed og opsparing som vi går meget op i. Selvom det ikke behøver være en vild gave, spare vi hvor vi kan

Min egen far holder ikke fars dag - har han aldrig gjort.. Han vil ikke have noget.

Anmeld

24. maj 2011

Benjamins'mor

Uh, kigger lige med her. Mangler delme noget inspiration. 

Anmeld

24. maj 2011

Benjamins'mor

Og forresten, min egen far får ikke noget. Det har han ikke fortjent, jeg får aldrig julegave eller fødselsdagsgave af ham. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.