Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nessie skriver: Jeg tudede også til dåben Både da han fik sit navn, og da vi pakkede gaver op Det kom fuldstændig bag på alle (også mig ) at jeg kunne være sådan en tudemarie
Jeg tudede også til dåben
Både da han fik sit navn, og da vi pakkede gaver op
Det kom fuldstændig bag på alle (også mig ) at jeg kunne være sådan en tudemarie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lukasmor skriver: Haha så det er altså tilladt? Fantastisk
Haha så det er altså tilladt? Fantastisk
Ja ja, man skal bare acceptere at blive mobbet lidt
Åh ja, det må høre til det at blive mor. Jeg tuder i hvert fald også over - ja, stort set alt
Jeg er også kendt som tude-marie i vores omgangskreds. Ha ha.
Hville skriver: Åh ja, det må høre til det at blive mor. Jeg tuder i hvert fald også over - ja, stort set alt Jeg er også kendt som tude-marie i vores omgangskreds. Ha ha.
Ha ha, ja man kan hurtigt gå hen at få nye øgenavne, når man er blevet mor
Ja.. Men så længe det er fordi man er blevet mor, så gør det ikke så meget
Hville skriver: Ja.. Men så længe det er fordi man er blevet mor, så gør det ikke så meget
Jeg tuder også over alt ..
Sidst var lige før da Hannah fra dum lagde sin datter i seng
Ha ha, jamen så længe du ikke tuder når du skal lægge din egen i seng, så går det nok
Maja_4000 skriver: Jeg tuder også over alt .. Sidst var lige før da Hannah fra dum lagde sin datter i seng
Nessie skriver: Ha ha, jamen så længe du ikke tuder når du skal lægge din egen i seng, så går det nok
Jamen det var fordi hun også græd ! :b Kan ikke tage når folk græder .. Slet ikke over noget med børn
Maja_4000 skriver: Jamen det var fordi hun også græd ! :b Kan ikke tage når folk græder .. Slet ikke over noget med børn
Nej det har jeg også svært ved. Eller noget med dyr , så starter vandværket op igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128