Tudemarie som mor :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.829 visninger
40 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Nessie

Hvorfor er det lige at jeg kan tude over alt, efter jeg er blevet mor?

Jeg har aldrig været den tårerne sad løst på, men det er da godt nok ændret nu.

De sidste par dage har tårerne løbet over noget så fjollet som et kys fra min dreng
Han har aldrig brudt sig om at blive kysset på munden, men gerne på kinder, pande osv.
Så lige pludselig begynder han at lave trutmund og vil give et rigtigt kys, og så sidder mor her og får tårer i øjnene og føler sig en smule fjollet

Det bedste var i går, da han pludselig stikker en trutmund op til sin far, og vil kysses, og far udbryder "Ja, så er jeg da helt sikker på at det er min fødselsdag i dag"

Og så løb tårerne igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

SussieThyssen

Nessie skriver:

Hvorfor er det lige at jeg kan tude over alt, efter jeg er blevet mor?

Jeg har aldrig været den tårerne sad løst på, men det er da godt nok ændret nu.

De sidste par dage har tårerne løbet over noget så fjollet som et kys fra min dreng
Han har aldrig brudt sig om at blive kysset på munden, men gerne på kinder, pande osv.
Så lige pludselig begynder han at lave trutmund og vil give et rigtigt kys, og så sidder mor her og får tårer i øjnene og føler sig en smule fjollet

Det bedste var i går, da han pludselig stikker en trutmund op til sin far, og vil kysses, og far udbryder "Ja, så er jeg da helt sikker på at det er min fødselsdag i dag"

Og så løb tårerne igen

Hehe..hvis det kan trøste dig, så har jeg haft det på samme måde..og har det stadig..man bliver altså bare mere rørstrømsk med alderen.
Ork, der skal ingenting til så løber jeg også over i tårer, så jeg tror bare, det er noget der følger med det at blive mor, tiden går, hormoner og al den slags.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. maj 2011

Nessie

SussieThyssen skriver:

Hehe..hvis det kan trøste dig, så har jeg haft det på samme måde..og har det stadig..man bliver altså bare mere rørstrømsk med alderen.
Ork, der skal ingenting til så løber jeg også over i tårer, så jeg tror bare, det er noget der følger med det at blive mor, tiden går, hormoner og al den slags.

Kærligst
Sussie

Ha ha, så jeg kan godt regne med at det bare bliver værre, jo ældre jeg bliver

Som 60-årig vil jeg så nærmest sidde og stortude hver gang der er noget sødt i fjernsynet

Anmeld

24. maj 2011

SussieThyssen

Nessie skriver:

Ha ha, så jeg kan godt regne med at det bare bliver værre, jo ældre jeg bliver

Som 60-årig vil jeg så nærmest sidde og stortude hver gang der er noget sødt i fjernsynet

Shhh...hvem tror du sad og tudbrølede da de royale tvillinger blev døbt??

Anmeld

24. maj 2011

B&J

jeg håber virkelig ikke passer at jo ældre man bliver jo mere får tårne frit det vil sige som 50år sidder jeg og tudder bare min søn siger hej mor

jeg er så stor en tude marie også bare ved film eller min søn gør noget nyt åhhh nej dog

Anmeld

24. maj 2011

Bondepigen

SussieThyssen skriver:

Haha, det gjorde jeg osse, men det gør jeg nu altid, når jeg er til barnedåb. Folk synes vist jeg er lidt underlig... Hihi

Anmeld

24. maj 2011

Jetjen

Jeg tror det sker for alle. Så er vi bare nogen som det kommer som et stort chok for. Måske er det også meget godt at komme i bedre kontakt med sine følelser. Det prøver jeg ihvertfald at bilde mig selv ind

Anmeld

24. maj 2011

Nessie

SussieThyssen skriver:

Ha ha ha. Håber du har masser af Kleenex i huset

Anmeld

24. maj 2011

Nessie

Jetjen skriver:

Jeg tror det sker for alle. Så er vi bare nogen som det kommer som et stort chok for. Måske er det også meget godt at komme i bedre kontakt med sine følelser. Det prøver jeg ihvertfald at bilde mig selv ind

Det kan være det er dét jeg skal sige til mig selv, for føler mig ærlig talt lidt fjollet at få vand i øjnene over ting der aldrig ville have rørt mig førhen

Anmeld

24. maj 2011

Nessie

Bondepigen skriver:

Haha, det gjorde jeg osse, men det gør jeg nu altid, når jeg er til barnedåb. Folk synes vist jeg er lidt underlig... Hihi

Det bliver da dyrt i papirs lommetørklæder efterhånden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.